Versace Eros dárková sada IV. toaletní voda 5 ml + sprchový gel 25 ml + balzám po holení 25 ml
Versace Eros dárková sada IV. toaletní voda 5 ml + sprchový gel 25 ml + balzám po holení 25 ml

Versace Eros dárková sada IV. toaletní voda 5 ml + sprchový gel 25 ml + balzám po holení 25 ml

Versace uvedl na trh vůni pro muže – Eros inspirovanou a hluboce spojenou s řeckou mytologií. Cílem tohoto vydáni je odhalit a uvolnit vášeň a touhu. Vůně byla pojmenována po řeckém bohu lásky a synovi bohyně Afrodity – Eros. Inspirace čerpající ze starověkého Řecka trvá od doby, kdy Gianni Versace zavedl módní impérium a vzal bohyni Medúzu jako symbol značky, aby ozdobila řadu produktů, mezi nimi i nový flakon pánské vůně Eros. Parfém Eros je…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Versace Eros dárková sada IV. toaletní voda 5 ml + sprchový gel 25 ml + balzám po holení 25 ml
Výrobce: Versace
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Versace uvedl na trh vůni pro muže – Eros inspirovanou a hluboce spojenou s řeckou mytologií. Cílem tohoto vydáni je odhalit a uvolnit vášeň a touhu. Vůně byla pojmenována po řeckém bohu lásky a synovi bohyně Afrodity – Eros. Inspirace čerpající ze starověkého Řecka trvá od doby, kdy Gianni Versace zavedl módní impérium a vzal bohyni Medúzu jako symbol značky, aby ozdobila řadu produktů, mezi nimi i nový flakon pánské vůně Eros. Parfém Eros je první v uplynulých pěti letech, který je zaměřen na muže. Touhou Donatella Versace bylo, aby vůně zapadla do konceptu značky Versace a vylíčila tak styl, význam dlouhodobého designu, kvality a popularity. „Eros je skutešné DNA domu Vercase.“ říká Donatello. " Motiv Řecka nás donutil přemýšlet o antickém Řecku, starověku a mytologii, zatím co tyrkysová barva představuje Středozemní moře. To je Versace!" Eros byl vytvořen Aurelien Guicharda z Givaudan a byl vyhlášen svěžím, dřevitým a lehce orientálním parfémem. Vůně obsahuje mátový olej v kombinaci se zeleným jablkem a italským citronem. Teplo zajišťuje tonka smíchána spolu s venezuelským ambroxanem a květem pelargónie. Flakon této nové vůně pro muže Eros je vytvořen ze skla tyrkysové barvy s hlavou Medúzy umístěné na tělě i na jeho vrcholu. Vůně je k dispozici spolu s doprovodnými parfémovými výrobky pro péči o tělo. Tváří této kampaně je Brian Shimansky. Vůně měla premiéru na TFWA 2012 v Cannes. Láska, vášeň, krása a touha - to jsou klíčové prvky pánské vůně Versace Eros. Dokonalost mužského těla propojená s odkazy k antické mytologii a klasickému sochařství reprezentují charakteristické prvky stylu Versace už od jeho samotných počátků. Eros coby bůh lásky s kouzelným lukem a šípy, jež nikdy neminou svůj cíl, má moc nad lidmi a jejich srdce. Vůně Eros je novou vůní pro silného, vášnivého a sebevědomého moderního muže. Flakon zaujme na první pohled tyrkysovou barvou v mužně sytém odstínu evokujícím hladinu Středozemního moře pableskující ve slunci. Najdeme v něm ale i odkaz na antické umění a kulturu adaptované do moderního stylu. Zlatý rytý nápis Versace Eros dominuje centrální části flakonu. Na trh byla uvedena v roce 2012. Versace Eros za super cenu. Doprava do 24 hodin zaručena. Versace čerpá inspiraci v řecké mytologii a vytváří parfém Versace Eros zdůrazňující neomezenou vášeň a touhu. Parfém Versace Eros je vůní hrdinů; všech těch, kteří bojují a stojí si za svými myšlenkami i názory. Tyrkysová barva je odrazem Středomoří a zároveň barvou Versace.. EDT, toaletní voda, eau de toilet sprchový gel, sprchový šampon, sprchové mléko, kosmetika

  • Mini sada
  • Hlava: citron, jablko, máta
  • Srdce: muškát, ambroxan, fazole Tonka
  • Základ: lišejník, cedrové dřevo, vetiver, vanilka
Versace Eros dárková sada IV. toaletní voda 5 ml + sprchový gel 25 ml + balzám po holení 25 mlz kategorie Parfémy značky Versace koupíte na Parfums.cz V antické mytologii jsou muži krásní a silní, zkuste se jim přiblížit s Versace Eros. Balen

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.