Věra Krejčová, Jana Kargerová: Začít spolu: pro ZŠ
Věra Krejčová, Jana Kargerová: Začít spolu: pro ZŠ

Věra Krejčová, Jana Kargerová: Začít spolu: pro ZŠ

Vzdělávací program Začít spolu představuje jednu z konkrétních forem, jak realizovat na dítě orientovanou výchovu a vzdělávání v předškolním věku. Zdůrazňuje individuální přístup k dítěti, integrované učení, inkluzi dětí se speciálními potřebami, partnerství školy, rodiny i širší společnosti v oblasti výchovy a vzdělávání. Publikace shrnuje jak teoretická východiska, tak konkrétní náměty a každodenní praktické zkušenosti mateřských škol…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Věra Krejčová, Jana Kargerová: Začít spolu: pro ZŠ
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Vzdělávací program Začít spolu představuje jednu z konkrétních forem, jak realizovat na dítě orientovanou výchovu a vzdělávání v předškolním věku. Zdůrazňuje individuální přístup k dítěti, integrované učení, inkluzi dětí se speciálními potřebami, partnerství školy, rodiny i širší společnosti v oblasti výchovy a vzdělávání. Publikace shrnuje jak teoretická východiska, tak konkrétní náměty a každodenní praktické zkušenosti mateřských škol realizujících nové formy výchovné práce. Podrobně se zabývá plánováním a hodnocením výchovné práce, zjišťováním individuálních odlišností dětí (včetně uvedení diagnostických formulářů) apod. Svými myšlenkami úzce koresponduje se strategickými dokumenty v oblasti vzdělávání (Bílá kniha, Rámcový program pro předškolní výchovu), poskytuje konkrétní náměty k dosahování cílů v těchto dokumentech navrhovaných, a proto zaujme nejen ty, kdo realizují tento konkrétní vzdělávací program, ale všechny, kdo vytvářejí vlastní školní kurikulum nebo se zajímají o demokratickou výchovu a vzdělávání. Kniha začít spolu je alternativní vzdělávací program pro první stupeň základních škol. Autorka Věra Krejčová a Jana Kargerová klade důraz na individuální přístup k dítěti a na partnerství školy, rodiny a komunity v otevřené společnosti. Opírá se o moderní psychologické poznání (konstruktivismus), je orientován na podporu a ochranu práv každého dítěte v systému vzdělávání. Prostředí třídy tvoří centra aktivit, v procesu učení se využívá projektového plánování. Rodiče se účastní činností ve třídě jako asistenti nebo pozorovatelé. Podílejí se na správě školy prostřednictvím rodičovské rady. Program Začít spolu prosazuje a umožňuje, aby se do běžných tříd zapojovaly děti se speciálními potřebami ¦ žáci s vývojovými poruchami nebo postižením, děti z etnických menšin, ale i žáci nadprůměrně nadaní a talentovaní. Kniha shrnuje zkušenosti úspěšně ověřené v praxi českých škol, kde je program realizován od roku 1994, i zkušenosti ze zahraničí, kde je program rozšířen pod názvem Step by Step. Druhé, aktualizované vydání. Začít spolu pro předškol.vzd. - Vzdělávací program Metodický průvodce pro předškolní vzdělání - Edice: Step by step - PORTÁL - J Věra Krejčová; Jana KargerováMetodický průvodce pro 1.stupeň základní školyPORTÁL 2011Kniha, čeština, 232 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.