Univerzita Karlova v Praze Tipología del espaňol actual a la luz de la teoría de Vladimír Skalička - Petr Čermák
Univerzita Karlova v Praze Tipología del espaňol actual a la luz de la teoría de Vladimír Skalička - Petr Čermák

Univerzita Karlova v Praze Tipología del espaňol actual a la luz de la teoría de Vladimír Skalička - Petr Čermák

od 190 Kč
Publikace: Tipología del espaňol actual a la luz de la teoría de - Petr Čermák;Petr Čermák;Petr Čermák. Práce představuje španělskému publiku dosud zcela neznámou typologickou teorii významného představitele Pražského lingvistického kroužku Vladimíra Skaličky. Činí tak dvojím způsobem: popisem základních principů této teorie a její aplikací na současnou španělštinu. Aplikace na konkrétní jazyk umožňuje vyjádřit se dílčím způsobem k platnosti…
Martinus.cz
Za dopravu 89 Kč 3 dny
190 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Univerzita Karlova v Praze Tipología del espaňol actual a la luz de la teoría de Vladimír Skalička - Petr Čermák
Minimální cena: 190 Kč
Maximální cena: 190 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Tipología del espaňol actual a la luz de la teoría de - Petr Čermák;Petr Čermák;Petr Čermák. Práce představuje španělskému publiku dosud zcela neznámou typologickou teorii významného představitele Pražského lingvistického kroužku Vladimíra Skaličky. Činí tak dvojím způsobem: popisem základních principů této teorie a její aplikací na současnou španělštinu. Aplikace na konkrétní jazyk umožňuje vyjádřit se dílčím způsobem k platnosti některých Skaličkových závěrů a ukázat, proč je Skaličkovo přemýšlení o jazyce zajímavé i pro dnešní lingvistiku. Publikace: Tipología del espaňol actual a la luz de la teoría de - Petr Čermák;Petr Čermák;Petr Čermák. Tipología del espaňol actual a la luz de la teoría de Vladimír Skalička - Petr Čermák od authora Petr Čermák a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.