Univerzita J.A. Komenského Praha Komunikace v informační společnosti - Josef Musil
Univerzita J.A. Komenského Praha Komunikace v informační společnosti - Josef Musil

Univerzita J.A. Komenského Praha Komunikace v informační společnosti - Josef Musil

od 315 Kč
Tato publikace je určena posluchačům magisterského studia oborů nespecializovaných na sociální a masovou komunikaci. Náplní kurzu jsou základní poznatky z oblasti masové komunikace a popis současného stavu i předpokládaného vývoje informační společnosti v souvislostech kulturních a sociálních aspektů životního stylu, trávení volného času i pracovních aktivit. Konkrétněji je pojednána komplexní role elektronických médií ve společnosti, základy…
Martinus.cz
Za dopravu 89 Kč 3 dny
315 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Univerzita J.A. Komenského Praha Komunikace v informační společnosti - Josef Musil
Minimální cena: 315 Kč
Maximální cena: 315 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Tato publikace je určena posluchačům magisterského studia oborů nespecializovaných na sociální a masovou komunikaci. Náplní kurzu jsou základní poznatky z oblasti masové komunikace a popis současného stavu i předpokládaného vývoje informační společnosti v souvislostech kulturních a sociálních aspektů životního stylu, trávení volného času i pracovních aktivit. Konkrétněji je pojednána komplexní role elektronických médií ve společnosti, základy jejich působení, význam svobody projevu, rizika médií a jejich minimalizování cestou regulace. Cílem je dosáhnout v oblasti sociální komunikace a médií teoretického poznání odpovídajícího úrovni znalostí v ostatních oblastech společenských věd a rozvíjet správné používání médií pro vzdělávání a obohacení životního stylu. Komunikace v informační společnosti - Josef Musil od authora Josef Musil a nakladatelství v kategorii Knihy za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.