Ulrike Ley, Regina Michalik: Jak budovat kariéru
Nejprodávanější knihy
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Publikace: Jak budovat kariéru - Regina Michalik;Ulrike Ley. Co tvoří kariéru? Konflikty a konkurence! Tak odůvodňují Ulrike Ley a Regina Michalik nový model, princip kariéry ko-kon. Naučte se zacházet s konflikty a postavit se konkurenci! Musíte skrývat své pocity, jestliže se chcete dostat nahoru? Ne! Ale musíte se utkat s autoritami. Autorky prozrazují strategie úspěšných žen z oblasti politiky a ekonomiky. Efektivní strategie při budování a rozvoji kariéry představují tipy, nová pravidla hry a modely – odpozorované při fotbale stejně jako při jazzu, vyzkoušené v profesní praxi nejrůznějších žen. Co vás čeká: - pravidla hry mužů a čemu se od nich můžeme naučit - emocionální inteligence a co zabíjí kariéru - přátelství a nepřátelství žen - idoly, vzory a protějšky - vyčkávací strategie Rity Süssmuth - strategie „troubit na svůj roh“ Anke Domscheit a mnoho dalších O autorkách: Dr. Ulrike Ley je sociální vědkyně a kouč, má vlastní firmu v Lipsku a Berlíně (www.dr-ulrike-ley.de). Regina Michalik je diplomovaná psycholožka, mediátorka a kouč, založila firmu Interchange (Berlín, www.interchange-michalik.com). Publikace: Jak budovat kariéru - Regina Michalik;Ulrike Ley.
Publikace je určena:
- manažerům, kteří chtějí vylepšit svůj styl vedení a řízení
- jak maximálně využít svůj čas
- proč je důležité dlouhodobě i střednědobě plánovat
- jaké styly vedení porad existují, a kdy se pro který rozhodnout
- co udělat pro to, abyste správně stanovili úkoly a následně dosáhli co nejlepších výsledků
- jak co nejefektivněji rozhodovat a řešit problémy
- kdy je vhodné zapojit kreativitu a inovaci
- co jsou to potřeby a jak s nimi souvisí motivace
- jaké prostředky existují, abyste získali z lidí to nejlepší
- že vytvořit motivující prostředí není až tak náročné, a jak to udělat
- proč byste se měli umět bezvadně vyjadřovat a osvojit si prezentační dovednosti
- jaké vlastnosti má mít správný vůdčí typ
- jak sestavit váš tým a jak s ním pracovat, abyste zvedali jeho výkon