TORRO 1/16 RC FORD GPA
TORRO 1/16 RC FORD GPA

TORRO 1/16 RC FORD GPA

od 5 099 Kč
Ford GPA „Seep“ (vládní „P“ Amphibious, kde „P“ stál za svým 80palcovým rozvorem) byla obojživelná verze světové války II Ford GPW jeep . Na rozdíl od džípu nebyl prosak úspěšný; na souši to bylo považováno za příliš pomalé a těžké a postrádalo dostatečné námořní schopnosti na otevřené vodě. Na GPA byly použity konstrukční prvky mnohem většího a úspěšnějšího obojživelného vozu DUKW.Poté, co zadali Willys , Ford a Bantam postavit prvních 4500…
Rcobchod.cz
Doprava zdarma Skladem
5 099 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: TORRO 1/16 RC FORD GPA
Výrobce: Torro
Minimální cena: 5 099 Kč
Maximální cena: 5 397 Kč
Ušetříte až: 298 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Ford GPA „Seep“ (vládní „P“ Amphibious, kde „P“ stál za svým 80palcovým rozvorem) byla obojživelná verze světové války II Ford GPW jeep . Na rozdíl od džípu nebyl prosak úspěšný; na souši to bylo považováno za příliš pomalé a těžké a postrádalo dostatečné námořní schopnosti na otevřené vodě. Na GPA byly použity konstrukční prvky mnohem většího a úspěšnějšího obojživelného vozu DUKW.Poté, co zadali Willys , Ford a Bantam postavit prvních 4500 džípů (1500 každý) v březnu 1941 zřídila Rada pro motorovou dopravu v USA projekt pod vedením Výboru pro národní obranný výzkum (NDRC) s názvem „QMC-4 1/4 Ton Truck Light Amphibian“.Roderick Stephens Jr. ze společnosti Sparkman & Stephens Inc. návrháři jachet byli požádáni, aby navrhli tvar obojživelného džípu o hmotnosti 2700 liber (1200 kg), ve stejném duchu jako jeho design pro obojživelný nákladní automobil DUKW s pohonem všech kol . Stephensův design trupu vypadal jako miniaturní verze modelu DUKW a stejně tak měl ‚Seep 'šroubovou vrtuli poháněnou pomocným náhonem, který pracoval ve vyhrazeném tunelu v zadní části karoserie, stejně jako správné kormidlo.Konstrukce vozidla byla vyvinuta v konkurenci společností Marmon-Herrington a Ford Motor Company . Marmon-Herrington se specializuje na vozidla s pohonem všech kol. Trup prototypu Marmon-Herrington vytvořil integrovanou unibody strukturu, vytvořenou vyřezáváním tvarů z ocelového plechu a jejich svařováním. Vstup Fordu však používal robustní podvozek a vnitřní rám, ke kterému byl přivařen víceméně běžný ocelový plech automobilu. Díky této konstrukci byla GPA o 180 liber lehčí než její konkurence. Design GPA byl co nejvíce založen na standardních džípech Willys MB a Ford GPW, využívajících mnoho stejných dílů. GPA měl interiér podobný interiéru džípů MB / GPW, i když kabina řidiče měla téměř dvakrát tolik ovládacích pák: 2WD / 4WD, hi-range / lo-range, naviják s navijákem (na přídi), nasazení vrtule a ovládání kormidla. Po přímém srovnání prototypů obou společností získala společnost Ford kontrakt na výrobu od roku 1942.Technické specifikace origináluMotor: benzínový čtyřválec 2201 cm³, 60 koní, 3 stupňová + 2stupňová převodovka.Rozměry: karoserie délka 4,62m, rozvor 2,13m, rozchod 1,63m, pohotovostní hmotnost 1100kg, celková max. hmotnost 1610 kg.Funkce a obsah baleníkompletně sestavený model Torro FORD GPARC-sourpava 2,4GHzproporcionální řízenímožné plout po voděosazené gumovými kolykaroserie s plastuLiPo sadaUSB nabíječkapolepyrozměry: cca 330 x 140 x 210mmVarováníPoužívá se pod přímým dohledem dospělé osobyDoporučený věk: 14+Nevhodné pro děti do 36 měsíců. Nebezpečí udušení v důsledku malých dílů

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.