Tomáš Kasper, Dana Kasperová: Dějiny pedagogiky
Tomáš Kasper, Dana Kasperová: Dějiny pedagogiky

Tomáš Kasper, Dana Kasperová: Dějiny pedagogiky

od 244 Kč
"Dějiny pedagogiky : Kasper Tomáš, Kasperová Dana"Publikace je nezbytným studijním materiálem pro studenty učitelství všech fakult a všech oborů na fakultách pedagogických.Tematizuje problematiku dějin výchovy a vzdělání v období novověku a v době moderní, sleduje období 17. až poloviny 20. století. Ukazuje hlavní mezníky vývoje evropského školství s akcentem na české země. Důraz je kladen na bouřlivou a dodnes aktuální reformně pedagogickou…
Alza.cz
Skladem
309 Kč Do eshopu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Tomáš Kasper, Dana Kasperová: Dějiny pedagogiky
Minimální cena: 244 Kč
Maximální cena: 341 Kč
Ušetříte až: 97 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

"Dějiny pedagogiky : Kasper Tomáš, Kasperová Dana"

Publikace je nezbytným studijním materiálem pro studenty učitelství všech fakult a všech oborů na fakultách pedagogických.Tematizuje problematiku dějin výchovy a vzdělání v období novověku a v době moderní, sleduje období 17. až poloviny 20. století. Ukazuje hlavní mezníky vývoje evropského školství s akcentem na české země. Důraz je kladen na bouřlivou a dodnes aktuální reformně pedagogickou diskusi 20. století. Čtenář je seznámen s hlavními východisky tohoto světového i českého fenoménu, ale i s jednotlivými vybranými světovými i českými reformně pedagogickými koncepcemi. Kniha obsahuje věcný i jmenný rejstřík a hlavní doporučenou literaturu.Z ObsahuObsahPředmluvaPedagogické myšlení Jana Ámose Komenského Komenský – poutník na prahu novověku Komenský jako protestant a české země Komenský bloudící v „Labyrintu světa“ Komenský a novověká věda Komenského všenápravné snahy Komenského „Vševýchova“ Komenského metoda učení Textová analýzaohn Locke a koncept „všemocné“ výchovy Komenský, Locke, Rousseau a jejich pedagogické motivy v období novověku John Locke – spolutvůrce občanské společnosti? John Locke – svědek a zastánce demokratických změn v Anglii Locke a jeho politologické myšlení Lockovo pedagogické myšlení a výchova občana Textová analýzaJean Jacques Rousseau a mýtus „přirozené, svobodné“ výchovy J J Rousseau – filozof citu Rousseau na útěku před společností i sám před sebou Rousseau a „přirozená“ výchova Textová analýza Filantropisté a zbožnost ve výchově Osvícenství v Německu Znaky filantropismu Filantropisté – pedagogové „posedlí výchovou“ Filantropisté – spolupracovníci a kritici Basedowa Johann Heinrich Pestalozzi – otec i matka chudých dětí, aneb Švýcar elkého srdce Ovícenské reformy v českých zemích České země v době osvícenství Školské reformy Všeobecný školní řád – pedagogická analýza Význam Františka Kindermanna pro tereziánskou školskou reformu Textová analýza Stabilizace veřejného školství v českých zemích a rozvoj edagogiky jako vědy Rozvoj školství v 19 století v českých zemích Hasnerův zákon Textová analýza Rozvoj pozitivizmu a dopady na učební obsahy Pedagogický systém J F Herbarta Herbartova koncepce vyučování Světové reformně pedagogické hnutí Reformní pedagogika Frankofonní reformně pedagogičtí představitelé Pragmatická pedagogika Textová analýza Individualizace v amerických reformně pedagogických konceptech Německá reformně pedagogická tradice Maria Montessori a její pedagogická koncepce K principům pedagogiky Marie Montessori Didaktický materiál a připravené prostředí Osobnost a postavení vychovatele – učitele v koncepci M Montessori Textová analýzaReformně pedagogická koncepce Celestina Freineta Východiska a principy pedagogického myšlení Célestina Freineta Moderní francouzská škola Venkovské výchovné ústavy C Reddie – duchovní otec venkovských výchovných ústavů Venkovské výchovné ústavy v Německu Hermann Lietz a jím založené venkovské výchovné ústavy Venkovské výchovné ú

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.