Tomáš Barčík: Strategický marketing
Nejprodávanější knihy
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Publikace: Strategický marketing. Strategický marketing se jako disciplína v posledních letech zabydlel i v České republice, kde jsme vývoj v oblasti marketingových aktivit po druhé světové válce nezažili; není tajemstvím, že boom marketingu, a strategického marketingu zvláště, úzce souvisí s internetovou revolucí 90. let minulého století a jeho vývoj je od té doby prakticky nepřetržitý. Publikaci napsal Tomáš Barčík, MBA, talentovaný lektor našich programů v uvedené oblasti, neboť se povahou a využitím strategického marketingu ve firemním prostředí dlouhodobě zabývá a svoji erudici prokazuje i na následujících stranách, které vřele doporučujeme nejen studentům profesních vzdělávacích programů DBA, MBA a LL.M. , ale i odborné veřejnosti a profesionálům v oblasti marketingové komunikace. Publikace: Strategický marketing. kniha, Strategický marketing, , ÚSTAV PRÁVA ÚSTAV PRÁVA 2013Kniha, čeština, 104 stran