Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Tom Miller: Programujeme 3D hry v jazyce C#

Učebnice/Odborná literatura

Tom Miller: Programujeme 3D hry v jazyce C# cena od 0 Kč

Tom Miller: Programujeme 3D hry v jazyce C#

Hodnocení: 1x
  • 4

Mysleli jste si, že hraní her je zábava? A co teprve až se je naučíte vytvářet! K tomu, abyste byli schopni vytvořit hratelnou počítačovou 3D hru se zvukem a všemi efekty, nemusíte být profesionálními programátory. Stačí k tomu znalost základů programování a můžete se pustit do vývoje své první hry. S touto knihou ...a dál?

Produkt neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, zkuste fulltextové vyhledávání:

Tom Miller: Programujeme 3D hry v jazyce C# - parametry

Název produktu: Tom Miller: Programujeme 3D hry v jazyce C#
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 0 Kč
Maximální cena: 0 Kč
Ušetríte až: 0 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:
  • Mysleli jste si, že hraní her je zábava? A co teprve až se je naučíte vytvářet! K tomu, abyste byli schopni vytvořit hratelnou počítačovou 3D hru se zvukem a všemi efekty, nemusíte být profesionálními programátory. Stačí k tomu znalost základů programování a můžete se pustit do vývoje své první hry. S touto knihou bez zbytečné teorie krok za krokem vytvoříte rovnou tři kompletní hry od úplných základů a zároveň se naučíte programovat v jazyce C# v rámci prostředí .NET Framework a využívat knihoven DirectX. Pomocí tohoto původce budete schopni vytvořit nejen hru pro jednoho hráče, ale též hru síťovou, a to se všemi zvukovými a vizuálními efekty. Autor vás mimo jiné naučí:
  • Jak navrhnout hru - její rozhraní, postavu a ovládání včetně grafiky
  • Jak ve hře implementovat uživatelské rozhraní, objekty, herní postavy a úrovně hry
  • Jak rozpohybovat herní postavu a naprogramovat její ovládání
  • Jak hru ozvučit, přidat zvláštní efekty, nebo řídit úroveň detailů
  • Jak tvořit vertex shadery, přidat stínování, nebo pracovat s pixel shadery
  • Jak vytvořit odrazové plochy - zpětné zrcátko nebo lesklý povrch objektů
  • Jak zvýšit výkon hry a další triky Zdrojový kód her je jak v knize, tak na přiloženém CD pečlivě lokalizován do češtiny a okomentován, takže jej snadno pochopí i úplný začátečník. Přiložené CD obsahuje zdrojové kódy společně se soubory médií (3D objekty, grafika, zvuky atd.), dále instalace rozhraní .NET Framework 1.1 a 2.0 a vývojové prostředí DirectX SDK December 2005. Kniha a CD tak představuje vše, co potřebujete k okamžitému programování 3D her.

Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.