Thomas Kegel: Média
Thomas Kegel: Média

Thomas Kegel: Média

Kniha poskytuje začátečníkům i pokročilým praktický přehled o současných médiích, jejich využití, výrobě a s tím spojenými ekonomickými a právními otázkami. Představuje teorie a modely komunikace a zabývá se slovem i obrazem jednotlivými odvětvími jako je audio, video, typografie, grafika, design a tisk. Poučíte se v ní o internetu, animaci i o tom, jak si připravit kvalitní firemní prezenteci. Obsažené informace odpovídají nejnovějšímu stavu…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Thomas Kegel: Média
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

  • Kniha poskytuje začátečníkům i pokročilým praktický přehled o současných médiích, jejich využití, výrobě a s tím spojenými ekonomickými a právními otázkami.
  • Představuje teorie a modely komunikace a zabývá se slovem i obrazem jednotlivými odvětvími jako je audio, video, typografie, grafika, design a tisk. Poučíte se v ní o internetu, animaci i o tom, jak si připravit kvalitní firemní prezenteci.
  • Obsažené informace odpovídají nejnovějšímu stavu techniky a vědeckého poznání, přičemž je třeba poznamenat, že uvedené příklady mediálních produktů a firem byly vybrány bez jakéhokoliv nároku na úplnost.
  • Četné obrázky a shrnující texty umožní aktuální a praktické použití publikace, jejíž překlad byl upraven pro potřeby českých čtenářů.
Rozsah 484 stran, 1120 obrázků, formát R4, 1. vydání (2004) Média - Bernhard Schellmann. Média - Bernhard Schellmann od nakladatelství v kategorii | za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz Úvod do praxe - Europa Sobotáles - Jazyk: CZ - Vazba: Pevná bez přebalu matná - 482 str. - ISBN: 80-86706-06-0 - Kniha Bernhard SchellmannZákladní pojmy, návrhy, výrobaEuropa Sobotáles 2004Kniha, čeština, 482 stran Autor: Schellmann Bernhard; (základní pojmy, návrhy, výroba)

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.