Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Terry Leahy: Management v deseti slovech

Knihy naučná literatura

Terry Leahy: Management v deseti slovech

Hodnocení: 1x
  • 4

Během čtrnácti let ve funkci generálního ředitele Sir Terry Leahy proměnil společnost Tesco v největší řetězec supermarketů ve Velké Británii, ale zároveň ji transformoval v podnik globálního významu. V knize Management v deseti slovech využívá svýchzkušeností a odborných znalostí a podtrhuje deset životně důležitých ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 5
skladem

Jaké má kniha
Management v deseti slo..
hodnocení na ČBDB?

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Terry Leahy: Management v deseti slovech koupíte i tady

Specifikace Terry Leahy: Management v deseti slovech

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 327 Kč

Někdejší dlouholetý CEO společnosti Tesco a jeden z nejuznávanějších manažerů dnešního podnikového světa v knize rozvíjí deset podstatných atributů úspěšného transformačního vedení, jehož důsledkem je ... a dál?

Produkt Terry Leahy: Management v deseti slovech

Terry Leahy: Management v deseti slovech - parametry

Název produktu: Terry Leahy: Management v deseti slovech
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 327 Kč
Maximální cena: 469 Kč
Ušetríte až: 142 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Během čtrnácti let ve funkci generálního ředitele Sir Terry Leahy proměnil společnost Tesco v největší řetězec supermarketů ve Velké Británii, ale zároveň ji transformoval v podnik globálního významu. V knize Management v deseti slovech využívá svýchzkušeností a odborných znalostí a podtrhuje deset životně důležitých atributů, jež rozhodují o úspěchu manažerské práce a tvoří základ vynikajících organizací. Představuje deset zásadních pojmů klíčových slov vedení změny a dosahování zlomovýchpřírůstků výkonnosti, přičemž každý z těchto aspektů ilustruje živými příklady ze své bohaté praxe. Otevřeně se vyjadřuje k výzvám, s nimiž se musí vyrovnávat každá vůdčí osobnost: jeho postřehy, doporučení a rady jsou osobní, provokativní a hlavně praktické.Dokládá a vysvětluje: Proč úvodní nezdar často vede ke konečnému úspěchu.Proč zdrojem zisků firmy jsou její hodnoty, a nikoli snad každodenní podnikatelská činnost.Proč by měla být konkurence vždyvítána.Proč jednoduchost vede k inovacím.Proč je důvěra základem efektivního vedení. Výsledkem Leahyho autorského úsilí je inspirující, myšlenkově bohatý a nanejvýše praktický průvodce, kterého ocenímanažeři všech úrovní řízení v organizacích všech typů. Sir Terry Leahy nastoupil do společnosti Tesco ve třiadvaceti letech, kdy se stal jejím prvním marketingovým ředitelem a odpovídal za přípravu a zavedení velice úspěšného věrnostního programu TescoClubcard. Jako generální ředitel společnosti (od roku 1997) vedl její expanzi do řady dalších odvětví, včetně poskytování finančních a pojišťovacích služeb a služeb mobilních telekomunikací, a rovněž i její vstup na nové teritoriální trhy, zejména v  Asii a vestřední Evropě. Byl také jedním z prvních, kdo rozpoznal potenciál internetu při prodeji potravin.Pod jeho vedením se společnost Tesco vypracovala z postavení druhořadé maloobchodní sítě v největší britský řetězec supermarketů a firmu skutečně globálníhovýznamu.Terry Leahy, dnes považovaný za jednoho z nejlepších a nejúspěšnějších světových manažerů posledních desetiletí, byl v roce 2002 povýšen do šlechtického stavu. Je také nositelem řady oborových ocenění a uznání. Liverpoolský rodák ačestný občan města působí rovněž jako zvláštní poradce místního fotbalového klubu Everton.Z funkce generálního ředitele společnosti Tesco odstoupil v únoru 2011 a v současnosti se intenzivně věnuje přednáškové a poradenské činnosti (jako poradcepracuje např. pro americkou investiční firmu Clayton, Dubilier & Rice), investuje do slibných podnikatelských projektů a angažuje se v řadě různých dobročinných organizací.  (zkušenosti muže, který vybudoval TESCO) Publikace: Management v deseti slovech - Zkušenosti muže, který vybudoval Tesco - Terry Leahy. Někdejší dlouholetý CEO společnosti Tesco a jeden z

nejuznávanějších manažerů dnešního podnikového světa v knize

rozvíjí deset podstatných atributů úspěšného transformačního

vedení, jehož důsledkem je radikální zvýšení výkonnosti organizace.

Každý z těchto klíčových prvků-prověřených princ


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.