Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Sultan Kermally: Největší představitelé marketingu

Knihy naučná literatura

Sultan Kermally: Největší představitelé marketingu

Hodnocení: 1x
  • 4

Publikace: Největší představitelé marketingu - Sultan Kermally. Poznejte největší marketingové guru - jejich myšlenky, názory či filozofie! Zajímá vás, jací jsou největší marketingoví myslitelé? Kdo z nich přišel s jakou filozofií či koncepcí, kdo objevil jakou zákonitost, jak ji charakterizoval a jaká doporučení ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 5
skladem

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Sultan Kermally: Největší představitelé marketingu koupíte i tady

Specifikace Sultan Kermally: Největší představitelé marketingu

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 140 Kč

Nejvýznačnější názory marketingových myslitelů, mezi které patří taková jména jako Peter Drucker, Theodore Levitt, Michael Porter, Philip Kotler, Tom Peters, George Day, Jagdish Sheth nebo Thomas Nagle. Vysvětlí, který z představitelů objevil jakou marketingovou zákonitost, nabídne citace jejich nedůležitějších myšlenek i krátké sumáře jejich stěžejních literárních děl. ... a dál?

Produkt Sultan Kermally: Největší představitelé marketingu

Sultan Kermally: Největší představitelé marketingu - parametry

Název produktu: Sultan Kermally: Největší představitelé marketingu
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 140 Kč
Maximální cena: 180 Kč
Ušetríte až: 40 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Publikace: Největší představitelé marketingu - Sultan Kermally. Poznejte největší marketingové guru - jejich myšlenky, názory či

filozofie! Zajímá vás, jací jsou největší marketingoví myslitelé?

Kdo z nich přišel s jakou filozofií či koncepcí, kdo objevil jakou

zákonitost, jak ji charakterizoval a jaká doporučení vyvodil pro

praktický život firmy? Publikace vám nabídne následující slavná

jména: Peter Drucker, Theodore Levitt, Philip Kotler, Michael

Porter, Igor Ansoff, Tom Peters, Georgie Day, Jagdish Sheth, Thomas

Nagle. Seznámí vás stručně s životopisy, ale především s jejich

hlavními myšlenkami a stěžejními publikacemi. Dozvíte se, jakou

roli každý z nich v marketingu sehrál a jaký byl jeho největší

přínos. V publikaci jsou tyto osobnosti nazývány marketingovými

guru. Slovo „guru“ pochází z hindského jazyka, který vznikl ze

Sanskritu. Znamená učitel a průvodce duchovními záležitostmi, ale v

kontextu řízení znamená uznávaný čelní představitel oboru. Guru

jsou vědečtí pracovníci, myslitelé v oboru řízení, kteří měli

veliký vliv na způsob, jakým se řízení praktikuje. O autorovi:

Autor knihy Sultan Kermally věnoval celý svůj profesní život výuce

řízení a rozvoje řízení. Prožil významnou dobu na Management Centre

Europe a v Economist Group. Měl čest řídit a být „u nohou guru v

oboru řízení“, jako jsou Peter Drucker, Michael Porter, Igor

Ansoff, Philip Kotler, Rosabeth Moss Kanter, Garry Hamel, George

Day, Tom Peters, Peter Senge, Henry Mintzberg, CK Prahalad, Jagdish

Sheth a Tom Nagle. Je autorem osmi knih, z nichž dvě se věnují

vědomostem v oboru řízení. Publikace: Největší představitelé marketingu - Sultan Kermally. Největší představitelé marketingu - Sultan Kermally. Jejich hlavní myšlenky a názoryNejvýznačnější názory marketingových myslitelů, mezi které patří taková jména jako Peter Drucker, Theodore Levitt, Michael Porter, Philip Kotler, Tom Peters, George Day, Jagdish Sheth nebo Thomas Nagle. Vysvětlí, který z představitelů objevil jakou marketingovou zákonitost, nabídne citace jejich nedůležitějších myšlenek i krátké sumáře jejich stěžejních literárních děl. Největší představitelé marketingu - Sultan Kermally od nakladatelství BIZBOOKS v kategorii Marketing za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz Autor : Sultan Kermally, Druh sortimentu : Kniha, Největší představitelé marketingu, Jazyk : Čeština, Počet stran : 104


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.