Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Knihy naučná literatura » Srovnání cen Sergio Zyman: Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

Knihy naučná literatura

Sergio Zyman: Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

Hodnocení: 1x
  • 3.5

Muž, jenž je považován za marketingového génia, někdejší šéf marketingu firmy Coca-Cola, který během pěti let dokázal zvýšit její tržní hodnotu z 56 na neuvěřitelných 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný,přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 5
skladem

Jaké má kniha
Konec marketingu, jak j..
hodnocení na ČBDB?

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Sergio Zyman: Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali koupíte i tady

Specifikace Sergio Zyman: Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

Kategorie Knihy naučná literatura
Nejnižší cena 239 Kč

Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčiv ... a dál?

Produkt Sergio Zyman: Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

Sergio Zyman: Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali - parametry

Název produktu: Sergio Zyman: Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 239 Kč
Maximální cena: 410 Kč
Ušetríte až: 171 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 3.5 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 3.5
Podrobný popis:

Muž, jenž je považován za marketingového génia, někdejší šéf marketingu firmy Coca-Cola, který během pěti let dokázal zvýšit její tržní hodnotu z 56 na neuvěřitelných 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný,přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky.     Ve své další slavné knize Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali (nakladatelství Management Press, váz., 216 str., doporuč. cena 410 Kč, z angl. orig. ji přeložila Irena Grusová) Zymanukazuje, proč tradiční, jak říká, voodoo marketing marketing, jak jsme jej dosud znali nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Představuje marketing tak, jak jsme jej dosud neznali jako marketing podnikatelský, pragmatický, jasně a jednoznačněorientovaný na výsledky, jako marketing tvořivý a odvážný, ale především tedy účinný.      Marketing není hra, marketing není ani nějaké kouzelnické umění či alchymie.  Je to podnikání, čirý byznys,  říká Sergio Zyman. Úkolem marketingu jepřipravovat plány a provádět taková opatření, která přimějí více lidí k tomu, aby si mnohem častěji kupovali více vašich výrobků či služeb, a aby tak vaše firma vydělala více peněz.     Marketing je vážná experimentální věda a výdaje na marketing jetřeba považovat za návratnou investici, tvrdí Zyman. Ke každé reklamní či propagační akci je třeba přistupovat jako k investici Marketing je byznys přinášející výsledky a vytvářející zisk. Musí být měřitelný a musí být měřen. Nevyděláte žádné peníze, pokudneprodáte zboží, a nemůžete prodat zboží, pokud lidi nepřesvědčíte o tom, aby je chtěli   to je marketing! Zapomeňte na budování image atd. nejde především o to, aby zákazníci vaše produkty milovali, ale aby je kupovali!     Právě proto Zyman,člověk, který řídil světové superznačky (Sprite, Diet Coke, Classic Coke, Fruitopia aj.) a mnohamiliardové globální marketingové kampaně, dokázal nemilosrdně zabít řadu marketingových a reklamních projektů ano, lidé jimi byli nadšeni  a mluvili o nich na potkání  prodeje však stagnovaly     Sergio Zyman v  knize systematicky rozebírá své pojetí marketingu, k němuž se dopracoval po několika desetiletích učení a praktického působení v marketingu a v reklamě. (V podobě zásad nového marketingu je takév závěru knihy shrnuje.)      Čtenář se tak v knize dále dozvídá, proč je dobře připravená strategie pro náš úspěch důležitější než to, co říkají naše reklamy, co předznamenává nástup spotřebitelské demokracie a v čem spočívá hrozbaspotřebitelského komunismu, proč je pro budování globální značky nezbytný regionální marketing, proč se reklamní agentury soustřeďují na nesprávné věci a jak Zyman změnil vztah zadavatelů reklamy a reklamních agentur (což byl také důvod, proč mu nemohly dlouho přijít najméno, ačkoli, jak říká, udělal to proto, že reklamu miluje a  že ví, že reklama může zabírat), proč je důležité zvyšovat (nikoli omezovat!) marketingový rozpočet v obdobích poklesu,  proč je někdy dobré vstoupit do nové katego


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.