Revlon Make-up pro smíšenou až mastnou pleť s pumpičkou Colorstay 30 ml
Revlon Make-up pro smíšenou až mastnou pleť s pumpičkou Colorstay 30 ml

Revlon Make-up pro smíšenou až mastnou pleť s pumpičkou Colorstay 30 ml

od 138 Kč
Kosmetika Revlon Revlon Colorstay Makeup Combination Oily Skin Makeup. Vhodný pro smíšenou i mastnou pleť. Perfektní krytí s lehkou texturou.Neucpává pór, pleť zanechává matnou. Chrání před škodlivým slunečním zářením.S vitamíny A a E, vytváří hladký povrch. Pleť vypadá bezchybně. Poznámka: Vyobrazený odstín může být spíše orientační, záleží na nastavení barev Vašeho monitoru. Revlon Colorstay make-up Combination/Oily Skin 240 Medium Beige je…
parfumeshop.cz
Za dopravu 110 Kč Skladem
138 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Revlon Make-up pro smíšenou až mastnou pleť s pumpičkou Colorstay 30 ml
Výrobce: REVLON
Minimální cena: 138 Kč
Maximální cena: 460 Kč
Ušetříte až: 322 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Kosmetika Revlon Revlon Colorstay Makeup Combination Oily Skin Makeup. Vhodný pro smíšenou i mastnou pleť. Perfektní krytí s lehkou texturou.Neucpává pór, pleť zanechává matnou. Chrání před škodlivým slunečním zářením.S vitamíny A a E, vytváří hladký povrch. Pleť vypadá bezchybně. Poznámka: Vyobrazený odstín může být spíše orientační, záleží na nastavení barev Vašeho monitoru. Revlon Colorstay make-up Combination/Oily Skin 240 Medium Beige je dlouhotrvající, otěruodolný make-up s lehkou konzistencí. Matuje smíšenou a mastnou pleť. Neucpává póry. R COLORSTAY M-UP COM/OIL 240 Medium Beige Dlouhotrvající, otěru odolný make-up s lehkou konzistencí bez olejů vytvoří bezchybný vzhled pleti na dlouhé hodiny. Tekutý make up Colorstay Revlon zvýší vaši přitažlivost na maximum! Vyzkoušejte 100% originální produkty značky Revlon a nechte... Oblíbený make-up Colorstay poskytuje smíšené až mastné pleti dlouhotrvající krytí a přirozeně matný efekt.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.