RCF S8015 II
RCF S8015 II

RCF S8015 II

Pasivní 15" subwoofer o výkonu 1000W RMS. Vlastnosti: Kompaktní bassreflex subwoofer vhodný pro trvalé instalace, kde i při kompaktním provedení dosahuje max. SPL 133dB. Osazen je kvalitním 15" RCF wooferem s 4" cívkou a zatížitelností 1000/2000W (RMS,Program).  Ozvučnice S8015 II je vyrobena z Baltské břízy a ošetřena kvalitním nátěrem zajištujícím vysokou odolnost. Samozřejmostí jsou postraní madla a otvor pro distanční tyč (M20).   Technické…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: RCF S8015 II
Výrobce: RCF
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Pasivní 15" subwoofer o výkonu 1000W RMS. Vlastnosti: Kompaktní bassreflex subwoofer vhodný pro trvalé instalace, kde i při kompaktním provedení dosahuje max. SPL 133dB. Osazen je kvalitním 15" RCF wooferem s 4" cívkou a zatížitelností 1000/2000W (RMS,Program).  Ozvučnice S8015 II je vyrobena z Baltské břízy a ošetřena kvalitním nátěrem zajištujícím vysokou odolnost. Samozřejmostí jsou postraní madla a otvor pro distanční tyč (M20).   Technické parametry:   Koncepce: pasivní subwoofer pasivní: ano provozní režim: single channel with external DSP impedance: 8 Ohm příkon continuos program (LF): span class="Apple-tab- Pasivní subwoofer zasazený v dřevěné konstrukci s výkonem 1000W RMS. Subwoofer je zasazen v pevné konstrukci vyrobené z laminované břízy se šířkou stěn 15 mm a osazený basovým reproduktorem o průměru 15" s 4" cívkou, který chrání pevná ocelová mříž. Výkon subwooferu je 1000W při impedanci 8 Ohm, citlivost: 98dB. Subwoofer produkuje zvuk ve frekvenčním pásmu od 35 Hz do 200 Hz při maximálním akustickém tlaku až 133 dB. Subwoofer je vhodný pro doplnění stávajícího PA a pro zvýraznění basových frekvencí. Zadní panel nabízí konektor typu Speakon NL4. Rozměry: 525 x 440 x 615 mm, hmotnost: 34 kg. Barevné provedení: Black.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.