Randy Gage: Jak si vybudovat MLM stroj na peníze
Randy Gage: Jak si vybudovat MLM stroj na peníze

Randy Gage: Jak si vybudovat MLM stroj na peníze

Jak si vybudovat MLM stroj na peníze - Randy Gage. Randy Gage, světový expert na síťový marketing, v této knize, která představuje milník, odkrývá to, jak můžete vytvořit z přetrvávajícího pasivního příjmu naprostou finanční svobodu. Randy se prořezává přes klamy a nadsázky, aby vám přesně ukázal, jak vytvořit úspěch v tomto úžasném obchodě. Objevíte: • Proč je síťový marketing řešením dnešní ekonomie • Jak si vybrat tu správnou společnost •…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Randy Gage: Jak si vybudovat MLM stroj na peníze
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Jak si vybudovat MLM stroj na peníze - Randy Gage. Randy Gage, světový expert na síťový marketing, v této knize, která představuje milník, odkrývá to, jak můžete vytvořit z přetrvávajícího pasivního příjmu naprostou finanční svobodu. Randy se prořezává přes klamy a nadsázky, aby vám přesně ukázal, jak vytvořit úspěch v tomto úžasném obchodě. Objevíte: • Proč je síťový marketing řešením dnešní ekonomie • Jak si vybrat tu správnou společnost • Rozdíl mezi podvodníky a legálním MLM • Jak vyhledat nejlepší kandidáty • Jak udělat působivé prezentace • Jak zdokonalit lídry ve vašem týmu • Pochopíte, proč se tato kniha nazývá „Bible síťového marketingu“ Randy Gage je profesionálem světového formátu, který vyučuje síťový marketing tím správným způsobem, tedy tak, jak se má opravdu síťový marketing dělat. Nastudujte si tuto knihu a váš síťový obchod se vyvine tak, jak tato kniha slibuje. Tedy tak, že vám získá čas, svobodu a neomezený potenciál příjmu. Jak si vybudovat MLM stroj na peníze - Randy Gage od nakladatelství v kategorii Management, Marketing za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.