Radek Chalupa: Efektivní krizová komunikace
Radek Chalupa: Efektivní krizová komunikace

Radek Chalupa: Efektivní krizová komunikace

Anotace: Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou. Knížka Efektivní krizová komunikace, jež je ojedinělá na českém trhu, konkrétně a na příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli tváří v tvář krizové situaci. Autor, který je zkušeným…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Radek Chalupa: Efektivní krizová komunikace
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Anotace: Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou. Knížka Efektivní krizová komunikace, jež je ojedinělá na českém trhu, konkrétně a na příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli tváří v tvář krizové situaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové komunikace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení. Objasňuje roli médií a novinářů v krizové komunikace a důležitost firemní pověsti v kontextu potřeb a zájmů klíčových zájmových skupin. Čtenář se seznámí také s úskalími internetu a internetových sociálních médií a pozná možnosti jejich využití v krizové komunikaci. Pozornost je věnována i nátlakovým skupinám a jejich roli při vzniku a rozdmýchání krizových situací. Autor vychází ze svých více než čtrnáctiletých zkušen ostí se zvládáním krizových stiuací pro přední české i nadnárodní společnosti a z řízení jejich dobré pověsti. Z obsahu: O autorovi 9 Úvod 13 1. Co všechno se může stát 15 1.1 S čím musíte počítat 17 1.2 Shrnutí 20 2. Krize a její následky 21 2.1 Podstata krize 23 2.2 Okolnosti vzniku krizí 25 2.3 HLP - hrozba pro každou firmu 28 2.4 Nebezpečí dlouhodobé krize 28 2.5 Typy krizí 29 2.6 Proč mívají krize tak vážné následky 31 2.7 Shrnutí 33 3. Dobrá pověst jako klíčová hodnota 35 3.1 Pověst a dynamika potřeb a zájmů 37 3.2 Intriky a nástrahy 39 3.3 Ztráta tváře 40 3.4 Efekt dobré pověsti 41 3.5 Pověst jako komunikační filtr 42 3.6 Shrnutí 45 4. Média a novináři - bez nich to nejde 47 4.1 Mediální svět a jeho výzvy 49 4.2 Předpoklady úspěšné spolupráce 50 Redakční uzávěrka 50 Buďte flexibilní 51 Mějte dobrý přehled 52 Novináři v pohybu 54 4.3 Internet - jeho moc, vliv a síla 55 Internetová sociální média - účinná a snadno dostupná 56 4.4 Shrnutí 59 5. Jak přežít krizi 61 6. Předkrizové období 67 6.1 Informační pole 69 6.2 Fundament krizové komunikace 72 6.3 Krizové plánování 73 6.4 Na co byste si měli dát pozor 75 6.5 Krizový audit 79 6.6 Zaměstnanci jako zdroj krize 82 6.7 Scénář krizové komunikace 84 6.8 Krizový komunikační tým 85 6.9 Komunikačně-řídící centrum 88 6.10 Rozvoj krizového komunikačního týmu 89 Simulace krizové události 90 Mediální trénink 90 Rozvoj dalších schopností 91 6.11 Kdo může hovořit jménem firmy 92 Mediální poptávka 92 Uchazeči o publicitu 93 6.12 Tiskový mluvčí a jeho role 95 6.13 Vztahy s médii v čase krize 96 Komunikační rovnice úspěchu 96 Předem připravené tiskové zprávy 97 Podpora komunikovaného poselství 98 6.14 Krizový manuál 99 6.15 Krizová webová stránka 100 6.16 Internet v komunikaci se zaměstnanci 101 6.17 Internetová sociální média během krize 102 Vstřícnost vůči potřebám uživatelů internetu 103 Důraz na důvěryhodnost 104 Bez pravidelné kontroly to nejde 104 6.18 Shrnutí 106 7. Když propukne krize 109 7.1 Zachovejte si akc

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.