Raabe Vnímanie a reč KuliFerdo a jeho svet

Raabe Vnímanie a reč KuliFerdo a jeho svet

od 75 Kč
Dostupné aj v kolekcii za skvelú cenu. Druhý zošit trojdielnej série Kuliferdo a jeho svet je zameraný na oblasti zrakového a sluchového vnímania, reči a koordináciu ruky a oka (tzv. vizuomotoriky). Kuliferdo a jeho svet - Vnímanie a reč - Helena Vlčková od authora Helena Vlčková a nakladatelství v kategorii Učebnice za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz Pracovný zošit obsahuje jednoduché aktivity vhodné pre pedagógov, ale i rodičov. Pomáha…
Alza.cz
Skladem
79 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Raabe Vnímanie a reč KuliFerdo a jeho svet
Minimální cena: 75 Kč
Maximální cena: 90 Kč
Ušetříte až: 15 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Dostupné aj v kolekcii za skvelú cenu. Druhý zošit trojdielnej série Kuliferdo a jeho svet je zameraný na oblasti zrakového a sluchového vnímania, reči a koordináciu ruky a oka (tzv. vizuomotoriky). Kuliferdo a jeho svet - Vnímanie a reč - Helena Vlčková od authora Helena Vlčková a nakladatelství v kategorii Učebnice za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz Pracovný zošit obsahuje jednoduché aktivity vhodné pre pedagógov, ale i rodičov. Pomáha zmapovať a overiť rozsah vedomostí, zručností a schopností detí pred plnením povinnej školskej dochádzky v oblasti vnímania a reči. Súčasťou je aj hodnotiaca tabuľka na jednoduché zdiagnostikovanie dosiahnutej úrovne schopností u dieťaťa. Kniha: Vnímanie a reč KuliFerdo a jeho svet, , Dr. Josef Raabe Slovensko, s.r.o., Knihy - Učebnice, odborná literatura - Společenské, humanitní vědy - Pedagogika, didaktika Podtitul: Pracovný zošit 2Edice: KuliferdoVazba: Brožovaná bez přebalu leskláISBN: 978-80-8140-120-6Rozměry: 298,0 x 210,0 x 2,0 , Druh sortimentu : Kniha, Vnímanie a reč KuliFerdo a jeho svet, Jazyk : Slovenština, Počet stran : neuvedeno Pracovný zošit 2Raabe, edice KuliferdoKniha, slovenština

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.