Prada PARADOXE parfémová voda 50 ml

16. Nejprodávanější
Prada PARADOXE parfémová voda 50 ml

od 2 500 Kč
SVĚT SOUČASNÉHO PARADOXU PODLE ZNAČKY PRADAOBJEVTE NOVOU COUTURE VŮNU PRO NI V IKONICKÉM TROJÚHOLNÍKOVÉM FLAKONU.ODVÁŽNÁ. MODERNÍ. PLNÁ KONTRASTŮ.Přirozeně výrazný, svěží květinový buket s dominujícími prvky neroli a jasmínu krásně vyvažuje přirozeně pulzující jantar i smyslný pomerančový květ. Avantgardní podpis zanechávají intimní akordy ambrofixu a serenolidu jako dvě inovativní molekuly v složení PARADOXU. Ultramoderní, vícerozměrná vůně,…
FAnn.cz
Skladem
3 480 Kč
Skladem
3 480 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Prada PARADOXE parfémová voda 50 ml
Výrobce: PRADA
Minimální cena: 2 500 Kč
Maximální cena: 3 480 Kč
Ušetříte až: 980 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Vlastnosti

Objem: 50 ml
Tester:
Ne

Popis produktu

SVĚT SOUČASNÉHO PARADOXU PODLE ZNAČKY PRADAOBJEVTE NOVOU COUTURE VŮNU PRO NI V IKONICKÉM TROJÚHOLNÍKOVÉM FLAKONU.ODVÁŽNÁ. MODERNÍ. PLNÁ KONTRASTŮ.Přirozeně výrazný, svěží květinový buket s dominujícími prvky neroli a jasmínu krásně vyvažuje přirozeně pulzující jantar i smyslný pomerančový květ. Avantgardní podpis zanechávají intimní akordy ambrofixu a serenolidu jako dvě inovativní molekuly v složení PARADOXU. Ultramoderní, vícerozměrná vůně, stejná jako ženy, které ji budou nosit.PONOŘTE SVÉ SMYSLY DO VŮNĚ NADČASOVÉ KYTICE BÍLÝCH KVĚTŮ V UDRŽITELNÉM PROVEDENÍ. Vůně se skládá ze tří klíčových, udržitelných ingrediencí: 100 % přírodního akordu květů neroli získávaných ze zodpovědných zdrojů, ze zářivých tónů ambry 100 % rostlinného původu, doplněných stejně obnovitelnou, lehoučkou molekulou pižma.PRVNÍ KOMPLETNĚ ZNOVUDOPLNITELNÁ KOLEKCE VŮNÍ ZNAČKY PRADA. Každou ze tří velikostí vůně lze nyní po vypotřebování opětovně doplnit.JAK VŮNI POUŽÍVAT? Aplikujte přímo na pokožku, především na teplejší partie těla: za krk, na vnitřní stranu zápěst a za ušní lalůčky.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.