Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Pospíšil J., Závodná L. S.: Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy

Učebnice/Odborná literatura

Pospíšil J., Závodná L. S.: Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy

Hodnocení: 1x
  • 4

Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Kolektiv Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Pospíšil J., Závodná L. S.: Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy koupíte i tady

Specifikace Pospíšil J., Závodná L. S.: Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 137 Kč

Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody. Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. ... a dál?

Produkt Pospíšil J., Závodná L. S.: Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy

Pospíšil J., Závodná L. S.: Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - parametry

Název produktu: Pospíšil J., Závodná L. S.: Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 137 Kč
Maximální cena: 274 Kč
Ušetríte až: 137 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Kolektiv Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace oreklamě, její historii iúčinky. Zabývá se ikonkrétními postupy využívanými vreklamní komunikaci společně se základními návody. z kategorie Knihy | Odborná literatura | Management, Marketing | Marketing od Computer Media naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz! Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Autor: Jan Pospíšil; Lucie Sára ZávodnáRok vydání­: 2012Vazba: Brožovaná bez přebalu leskláISBN: 978-80-7402-115-2Počet stran: 144Rozměry: 235,0 x 175,0 x 15,0


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.