Pirelli Scorpion Verde 255/55 R19 111Y
PIRELLI 255/55R19*Y TL SCOR VERDE 111Y XL AO
Pirelli SCORPION VERDE XL 255/55 R19 Y111
Pirelli Scorpion Verde ( 255/55 R19 111Y XL AO )
Pirelli Scorpion Verde 255/55 R19 111 Y
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Nejlevnější
255/55R19 111Y XL Scorpion Verde AO PIRELLI
255/55R19 111Y XL Scorpion Verde AO PIRELLI
Pirelli SCORPION VERDE AO XL 255/55 R19 111Y
Pirelli SCORPION VERDE XL 255/55 R19 Y111
Pirelli Scorpion Verde 255/55 R19 111 Y XL MSF AO
255/55R19 111Y, Pirelli, SCORPION VERDE
PIRELLI 255/55R19*Y TL SCOR VERDE 111Y XL AO
Pirelli Scorpion Verde 255/55 R19 111 Y
Pirelli Scorpion Verde ( 255/55 R19 111Y XL AO )
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Rozměry
Vlastnosti
Popis produktu
PneuNejlevnejsi.cz Pirelli SCORPION VERDE je pneumatika se “zeleným výkonem”, která byla vyvinuta především pro Crossovery a SUV.I když se jedná o první vysoce výkonnou SUV pneumatiku s kompletní “zelenou filozofií”, Scorpion Verde™ zároveň zaručuje bezpečnost, tichost a úsporu paliva. Vývoj v oblasti crossover automobilů přináší nové výzvy, které dřívější pneumatiky používané pro SUV nemohou zcela uspokojit. Pohodlí, jízdní vlastnosti na suché vozovce, ekologické povědomí – toto jsou některé z nedávno představených požadavků, které musí SUV pneumatiky splňovat, aby reagovaly na stále rostoucí požadavky na OEM produkty a potřeby zákazníků. Uzpůsobení letních a zimních SUV pneumatik danému ročnímu období představuje perfektní řešení, které nejmodernějším automobilům v kategorii crossover umožní dosahování nejlepšího výkonu. Pneumatika Scorpion Verde představuje ve všech směrech novátorská technologická řešení a ekologickou šetrnost bez toho, aby byla obětována bezpečnost a výkonnost Pneumatiky PirelliHistorie značky Pirelli sahá do roku 1872, když Giovanni Battista Pirelli založil v Miláně první továrnu na výrobu gumových výrobků. Ke konci století rozdělil výrobu na izolované telegrafní dráty, podmořské kabely a v roce 1890 spustil výrobu prvních pneumatik pro bicykly. V roce 1901 představila pneumatiku Ercole, která byla použita pro jedny z prvních automobilů na silnicích. Na začátku 20. století firma rozvíjela své továrny do dalších zemí (Španělsko, Velká Británie, Argentina). Během období mezi válkami vydalo Pirelli sportovní pneumatiku Stella Bianca, která byla ve své době absolutní špičkou, a ve dvacátých letech jezdci jako Nuvolari, Ascari a později Fangio zaznamenali velkolepé rekordní série vítězství s použitím pneumatik Pirelli. V padesátých letech firma představila Cinturato radial-technology, která se zapsala do historie pneumatik. V šedesátých a sedmdesátých letech firma pokračovala v expanzi. V polovině sedmdesátých let přišla na svět nízkoprofilová pneumatika P7 - nejvýznamnější inovace od technologie Cinturato. V osmdesátých letech pokračoval rychlý rozvoj firmy, kdy převzala akcie německé továrny na motocyklové pneumatiky Metzeler a firmy na výrobu kabelů Filergie. Pokračovala náročná reorganizace firemních plánů zaměřených na celosvětovou distribuci ultra-nízkoprofilových pneumatik navržených pro nejprestižnější modely. Na přelomu milénia přišla další revoluce v pneumatikářském oboru. V roce 2000 MIRS™ výrobní procesy pro automatickou výrobu se dostaly do provozu. MIRS™ mini-továrny se rozšířily do Německa, Velké Británie a Spojených států. Společnost patří k výrobcům, kteří vyrábí pneumatiky prakticky pro vše, co má kola včetně pneumatik závodních. Již od svého prvního vítězství v rallye Peking-Paříž roku 1907 Pirelli vyvíjela specifickou řadu závodních pneumatik se skvělými jízdními vlastnostmi. Účastní se např. MS Rally vozů WRC a vyhrály výběrové řízení na výhradního dodavatele pro období 2008 - 2010. Pirelli se také učastnil od roku 1950 Formule 1 s dlouhou přestávkou v letech 1959 - 1980. Během 200 závodů získali celkem 238,5 bodů, 47x Pole Position a 44x se jezdci na pneumatikách Pirelli radovali z vítězství. Svou činnost v F1 firma ukončila v Austrálii 1991. Vysokou kvalitu pneumatik Pirelli dokazuje také jejich spolupráce se závodními vozy Maserati. Výsledkem této spolupráce jsou tituly udělené konstruktérům a týmům na šampionátu FIA-GT v roce 2005 s vozy MC12 od Maserati na pneumatikách P Zero. Není divu, že d