Phill Hellmuth, Joe Navarro: Techniky FBI v pokeru aneb každý soupeř se dá přečíst
Phill Hellmuth, Joe Navarro: Techniky FBI v pokeru aneb každý soupeř se dá přečíst

Phill Hellmuth, Joe Navarro: Techniky FBI v pokeru aneb každý soupeř se dá přečíst

od 199 Kč
Chodíte hrát poker naživo a lámete si hlavu, jak je možné, že soupeři vždycky zahodí, když to zrovna máte strašně dobré? Zajímalo by vás, jak poznat vhodnou situaci pro dobrý bluf? Chtěli byste znásobit své zisky v pokeru? Pokud alespoň na jednu z těchto otázek odpovíte ano, pak je pro vás nová kniha "Techniky FBI v pokeru aneb každý soupeř se dá přečíst" naprostou povinností.Hlavním účelem pozorování u pokerového stolu je zpravodajská činnost.…
Vesely-drak.cz
Skladem
199 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Phill Hellmuth, Joe Navarro: Techniky FBI v pokeru aneb každý soupeř se dá přečíst
Minimální cena: 199 Kč
Maximální cena: 199 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Chodíte hrát poker naživo a lámete si hlavu, jak je možné, že soupeři vždycky zahodí, když to zrovna máte strašně dobré? Zajímalo by vás, jak poznat vhodnou situaci pro dobrý bluf? Chtěli byste znásobit své zisky v pokeru? Pokud alespoň na jednu z těchto otázek odpovíte ano, pak je pro vás nová kniha "Techniky FBI v pokeru aneb každý soupeř se dá přečíst" naprostou povinností.Hlavním účelem pozorování u pokerového stolu je zpravodajská činnost. Snažte se o každém ze svých protihráčů získat tolik informací, kolik jen půjde. Přemýšlejte o pokeru jako o válce a o soupeřích jako o nepřátelích. Kladu vám na srdce, abyste sbírali informace o každém z nich, protože pokud se dostanete do karetního souboje, každá vědomost může znamenat rozdíl mezi vítěstvím a porážkou.Podmínkou kvalitní zpravodajské činnosti je umné pozorování. Musíte totiž sledovat pohyby jednoho až devíti hráčů, a to nezřídka celé hodiny. V následujících kapitolách si probereme, po jakých reakcích budete přesně pátrat. Vytyčíme si, co sledovat, nad čím přemýšlet a co si pamatovat. Tím vám značně usnadníme práci. To ale neznamená, že pro vás bude jednoduchá! K jednoduchosti bude mít daleko!Čtení pokerových protihráčů je ve skutečnosti dřina. Pokud se mu budete věnovat celý den, nutně vás vyčerpá.Velmi pěknou recenzi na knihu najdete na našem partnerském portálu, který vás naučí hrát poker - www.poker-arena.cz! Přečtěte si i úryvky z této knihy: 1. část, 2. část a 3. část.

Publikace: Techniky FBI v pokeru aneb Každý soupeř se dá přečíst - aneb Každý soupeř se dá přečíst - Phill Hellmuth;Joe Navarro. V češtině vychází poprvé překlad knihy Phil Hellmuth Presents Read´Em and Reap: A Career FBI Agent‘s Guide to Decoding Poker Tells. Její autor, bývalý agent FBI a v pokerové komunitě uznávaný expert na neverbální komunikaci Joe Navarro zde poutavě popisuje způsoby, kterými lze „přečíst“ soupeře na základě signálů těla, které každý z nás mimoděk vydává. Každý pokerový hráč mluví ke svým protivníkům více či méně nahlas řečí těla, neboť žádný člověk na světě není stroj bez emocí. Čtení těchto signálů je potom při hře pro vás minimálně stejně důležité, jako třeba počítání procent. Přečíst správně svého soupeře, někdy může mít na výsledek mnohem větší význam.Pokerovým fanoušků a všem, kteří to myslí s pokerem vážně, se tak do rukou dostává kniha, která konečně vyplňuje velkou mezeru mezi pokerovými tituly, které byly dosud u nás přeloženy. Publikace: Techniky FBI v pokeru aneb Každý soupeř se dá přečíst - aneb Každý soupeř se dá přečíst - Phill Hellmuth;Joe Navarro. Zajímavá kniha, která spojuje znalosti bývalého agenta FBI se specializací na nonverbální komunikaci a profesionálního hráče pokeru. Tato poker kniha se zaměřuje na signály, které většina hráčů pokeru chtě nechtě při hře vysílá. Dozvíte se, jakým způsobem si tyto signály vykládat. Díky těmto signálům profesionální hráči, kteří je umí číst, poznají pravý okamžik, kdy přihodit a kdy naopak skončit. Méně zkušení hráči si pak mohou

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.