Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Philip Kotler: Moderní marketing, 4.vydání

Učebnice/Odborná literatura

Philip Kotler: Moderní marketing, 4.vydání

Hodnocení: 11x
  • 3.09091

Rádi se dozvídáte nové věci? Rádi byste pronikli do tajů marketingu? Pak zpozorněte, když přichází ojedinělá knížka Moderní marketing, 4.vydání od Philipa Kotlera! Nejenže jde o opravdu špičkovou publikaci, která shrnuje vše důležité, ale je i přímo šitá na míru pro evropské čtenáře! Autoři se hlavně zabývají produktovou a brandovou strategií. Poodhalte je spolu s nimi! více podrobností

Radost vám udělá:
  • 0

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Philip Kotler: Moderní marketing, 4.vydání koupíte i tady

Specifikace Philip Kotler: Moderní marketing, 4.vydání

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 1 259 Kč

Kniha Philipa Kotlera je poprvé přizpůsobena podmínkám na evropském, a tedy i českém trhu! U nás navíc tato publikace, která se komplexně zabývá všemi důležitými oblastmi marketingu, vychází zcela poprvé. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení - od marketingového výzkumu, přes strategický marketing, B2B marketing, společenskou zodpovědnost, etiku marketingu až po marketingový mix, který tvoří podstatu » ... a dál?

Produkt Philip Kotler: Moderní marketing, 4.vydání

Philip Kotler: Moderní marketing, 4.vydání - parametry

Název produktu: Philip Kotler: Moderní marketing, 4.vydání
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 1 259 Kč
Maximální cena: 1 499 Kč
Ušetríte až: 240 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 3.09 bodů z 5
Počet hodnocení: 11 x
Hodnocení:
  • 3.09091
Podrobný popis:

Špičková publikace světového guru marketingu Philipa Kotlera a jeho spolupracovníků, která u nás nebyla dosud nikdy vydána, se komplexně a z praktického manažerského pohledu zabývá všemi důležitými oblastmi marketingového řízení. A co je zcela jedinečné: publikace je šitá na míru pro evropského čtenáře, dívá se na praktický marketing nejen ze světového, ale zejména evropského pohledu, přináší speciální poznatky důležité pro evropský trh - a to vše v ostatních překladových publikacích většinou chybí. Spousta příkladů a případových studií však pochází nejen z Evropy, ale i USA, Japonska, Jihovýchodní Asie a Afriky. Marketingoví manažeři, podnikatelé a studenti získají díky knize výborný přehled o principech, praktických nástrojích, metodách a postupech marketingového řízení - od marketingového výzkumu, současného postavení a možností marketingu, přes strategický marketing, B2B marketing a společenskou zodpovědnost a etiku marketingu až po marketingový mix, který tvořípodstatu knihy. V oblasti marketingového mixu se autoři zabývají produktovou a brandovou strategií, vývojem nových produktů a marketingem služeb, cenovou politikou, integrovanou marketingovou komunikační strategií, reklamou, podporou prodeje, PR, osobním prodejem a direct marketingem a řízením prodejním kanálů. Knihu doplňuje množství fotografií, obrázků, grafů a výkladový slovníček pojmů. O autorovi O autorechPhilip Kotler Je držitelem čestné profesury S. C. Johnson and Son v oboru mezinárodní marketing na J. L. Kellogg Graduate School of Management na Northwestern University. Magisterský titul získal na University of Chicago a titul Ph.D. na MIT, oba v oboru ekonomie. Je autorem publikace Marketing management: Analysis, Planning, Implementation and Control (Marketing management: analýza, plánování, realizace a kontrola), několika dalších úspěšných knih a více než stovky článků v renomovaných odborných časopisech. Jako jediný získal třikrát cenu Alpha Kappa Psi za nejlepší článek roku v časopise Journal of Marketing. Obdržel řadu dalších významných ocenění, včetně Ceny Paula D. Converse udělované American Marketing Association za "význačný přínos pro teorii marketingu" a Cenu Stuarta Hendersona Britta pro Marketéra roku. Byl prvním, kdo roku 1985 obdržel dvě významná ocenění: Nejlepší pedagog roku v oboru marketing udělovanou American Marketing Association a Cenu Philipa Kotlera za vynikající marketingovou práci ve zdravotnictví. Dr. Kotler byl ředitelem American Marketing Association. Poskytoval konzultantské služby v oblasti marketingové strategie pro řadu amerických i zahraničních firem.Veronica Wong, BSc., MBA (Bradford), Ph.D. (Manchester)Členka Royal Society of Arts, RSA, členka Chartered Institute of Marketing, CIM, je profesorkou marketingu a vedoucí Marketing Group na Aston Business School. Dále je místopředsedkyní pro konference European Marketing Academy, EMAC a členkou Economic and Social Research Council, ESRC. Narodila se v Malajsii, kde vystudovala a získala svůj první


Nejoblíbenější knihy:

V rámci zpříjemnění uživatelského zážitku používáme soubory cookie. Setrváním na našem webu s jejich použitím souhlasíte. Více informací zde.


© 2006 - 2018 Srovname.cz | Všechna práva vyhrazena.