Philip Kotler, Milton Kotler: 8 strategií růstu
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Publikace: 8 strategií růstu-Jak ovládnout trh - Jak ovládnout trh - Philip Kotler;Milton Kotler. Marketingový guru Philip Kotler a uznávaný poradce v oblasti marketingových strategií Milton Kotler přicházejí na pomoc všem firmám v době ekonomické recese – nabízejí návod, jak určit hlavní cesty vedoucí k dosažení celkového a udržitelného růstu. Autoři popisují osm klíčových strategií: * Vybudujte si tržní podíl. * Získejte nadšené zákazníky a stakeholdery. * Vybudujte silnou značku. * Inovujte výrobky a služby. * Expandujte do zahraničí. * Pusťte se do akvizic, fúzí a aliancí. * Vybudujte si mimořádnou pověst v oblasti společenské odpovědnosti firmy. * Uzavřete partnerství s vládou či neziskovými organizacemi. Zjistěte, jak uvést tyto prokázané teorie do praxe, a dosáhněte tempa růstu, které vám konkurence bude závidět. Muž, který nás naučil vše o základech marketingu, opět přichází s knihou, jež by vám neměla uniknout. Zjistěte, proč strategie a kreativita představují v dnešní turbulentní době pomyslná křídla, která povznesou každý business. – Gilles Bérouard, generální ředitel HAVAS Worldwide Prague Philip Kotler je jednou z předních světových autorit v otázkách marketingu a jeho knihy formovaly v posledních čtyřiceti letech podobu marketingu po celém světě. Na seznamu nejvlivnějších marketingových guru deníku The Financial Times se umístil na čtvrtém místě a podle deníku Wall Street Journal je šestým nejvlivnějším myslitelem v oblasti podnikání. Milton Kotler je předsedou Kotler Marketing Group USA se sídlem ve Washingtonu D.C. a Kotler Marketing Group China se sídlem v Pekingu, která je považována za jedničku na čínském trhu v oblasti marketingového strategického poradenství. Publikace: 8 strategií růstu-Jak ovládnout trh - Jak ovládnout trh - Philip Kotler;Milton Kotler. Nejnovější kniha Philipa Kotlera a Miltona Kotlera přichází na pomoc všem firmám v současné době ekonomické recese – nabízí návod, jak určit hlavní cesty vedoucí k dosažení celkového a udržitelného růstu. Nejnovější kniha Philipa Kotlera a Miltona Kotlera přichází na pomoc všem firmám v současné době ekonomické recese – nabízí návod, jak určit hlavní cesty vedoucí k dosažení celkového a udržitelného růstu. Autoři popisují osm strategií růstu, pokládají čtenářům otázky, jejichž zodpovězení je přivede ke správným rozhodnutím. Navíc v knize nabízejí seznam devíti megatrendů, jež budou ovlivňovat příležitosti na trhu v nastávajícím desetiletí. Formát: 17 X 23 cm Počet stran: 208
Recenze
Podobné Učebnice/Odborná literatura
Nejoblíbenější výrobci
- Učebnice/Odborná literatura Oxford University Press
- Učebnice/Odborná literatura Grada
- Učebnice/Odborná literatura Wolters Kluwer
- Učebnice/Odborná literatura Klett
- Učebnice/Odborná literatura Fraus
- Učebnice/Odborná literatura STU
- Učebnice/Odborná literatura Lingea
- Učebnice/Odborná literatura Ikar
- Učebnice/Odborná literatura Penguin
- Učebnice/Odborná literatura ACADEMIA
- Učebnice/Odborná literatura Fontána
- Učebnice/Odborná literatura CPress
- Učebnice/Odborná literatura TRITON
- Učebnice/Odborná literatura INFOA