Philip Barker: Rodinná terapie
Philip Barker: Rodinná terapie

Philip Barker: Rodinná terapie

od 304 Kč
Autor : Philip Barker, Autor Philip Barker v knize Rodinná terapie  poskytnouje jasný, přístupný a srozumitelný úvod do rodinné terapie a díky obsáhlému seznamu odkazů se snaží dovést čtenáře k dalším zdrojům informací. Barker nepředpokládá znalost rodinné terapie, a proto lze doufat, že bude publikace užitečná nejen pro úplné začátečníky, ale i pro čtenáře, kteří právě procházejí úvodními fázemi výcviku v rodinné terapii. Páté vydání tohoto již…
Dobre-knihy.cz
Za dopravu 57 Kč Skladem
304 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Philip Barker: Rodinná terapie
Minimální cena: 304 Kč
Maximální cena: 304 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Autor : Philip Barker, Autor Philip Barker v knize Rodinná terapie  poskytnouje jasný, přístupný a srozumitelný úvod do rodinné terapie a díky obsáhlému seznamu odkazů se snaží dovést čtenáře k dalším zdrojům informací. Barker nepředpokládá znalost rodinné terapie, a proto lze doufat, že bude publikace užitečná nejen pro úplné začátečníky, ale i pro čtenáře, kteří právě procházejí úvodními fázemi výcviku v rodinné terapii. Páté vydání tohoto již etablovaného textu poskytuje nezaujatý, čtivý a aktualizovaný úvod do oboru rodinné terapie. Popisuje a rozebírá různé formy dysfunkcí, které se mohou v konkrétních rodinách vyskytovat, často s ohledem na kulturu společnosti, do níž rodina patří. Na tomto složitém pozadí a s ohledem na různost myšlenkových proudů v rodinné terapii syntetizuje kniha základní principy, které se obecně v rodinné terapii používají. Druh sortimentu : Kniha, Rodinná terapie, Jazyk : Čeština, Počet stran : 328 Od prvního vydání knihy Rodinná terapie uplynulo už více než třicet let. Za tu dobu prošla oblast rodinné terapie nezanedbatelným vývojem, cíl knihy však zůstává stejný. Autorovým záměrem je poskytnou

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.