Petra Mikulášková, Miroslav Sedlák: Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod
Petra Mikulášková, Miroslav Sedlák: Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod

Petra Mikulášková, Miroslav Sedlák: Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod

od 249 Kč
Publikace: Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod - Petra Mikulášková; Miroslav Sedlák. Česká republika je e-shopová velmoc. Máme nejvíce internetových obchodů na jednoho obyvatele v Evropě. A přesto drtivá většina z nich pouze přežívá. Proč? Majitelé často nemají ponětí, na čem stavět provoz ani propagaci. Komplexní zkušenosti od znalých obchodníků – autorů této publikace – vám odhalí principy provozu internetového obchodu tak, aby…
Hubatá černoška
Za dopravu 139 Kč Skladem
249 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Petra Mikulášková, Miroslav Sedlák: Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod
Minimální cena: 249 Kč
Maximální cena: 249 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod - Petra Mikulášková; Miroslav Sedlák. Česká republika je e-shopová velmoc. Máme nejvíce internetových obchodů na jednoho obyvatele v Evropě. A přesto drtivá většina z nich pouze přežívá. Proč? Majitelé často nemají ponětí, na čem stavět provoz ani propagaci. Komplexní zkušenosti od znalých obchodníků – autorů této publikace – vám odhalí principy provozu internetového obchodu tak, aby se váš e-shop nestal dalším v řadě, co jen přežívá. V tomto skutečně podrobném a především praktickém průvodci se dozvíte, jaké možnosti můžete pro svůj budoucí e-shop použít, porozumíte slovníku marketingových agentur, poznáte, jak mohou zákazníci za své zboží platit či co obnáší provoz kamenné prodejny. Autoři nezapomněli ani na právní stránku podnikání, povinnosti v případě reklamačního řízení či obchodní podmínky. V závěru knihy pak najdete užitečné odkazy na další zdroje informací a slovníček nejdůležitějších pojmů. Co v této publikaci určitě nepřehlédnete? - Popis technických řešení, na kterých fungují dnešní e-shopy - Jak stanovit ceny pro zboží, které chcete prodávat na e-shopu - Způsoby, jak dnes můžete váš e-shop propagovat - Úskalí pracovního dne, který vás čeká, když provozujete e-shop - Na co si dát pozor, když u vás zákazník reklamuje zboží - Jak vést podnikatelskou činnost tak, aby byla papírově v pořádku O autorech: Petra Mikulášková provozuje vlastní e-shop Palelo.cz a zajišťuje marketingovou i administrační podporu pro jiné e-shopy. Zabývá se zejména prací se srovnávači zboží. O její činnosti se dozvíte na www.petramikulaskova.cz. E-shopům rozumí komplexně, proto vždy dokáže najít doporučení či tip, na koho se s problémem případně obrátit. Je autorkou 99 tipů pro e-shopy (www.99tipu.cz) a komplexního Eshopkurzu pro provozovatele e-shopů (www.Eshopkurz.cz). Miroslav Sedlák se zabývá tvorbou webových stránek na míru, podílel se na tvorbě mnoha e-shopů a pro spoustu z nich zajišťuje technické zázemí. O jeho činnosti se dozvíte na www.mireksedlak.cz. Pro všechny projekty Petry Mikuláškové zajišťuje technické zázemí. Publikace: Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod - Petra Mikulášková; Miroslav Sedlák.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.