Petr Wawrosz, Herbert Heissler, Petr Mach: Reálie k makroekonomii
Petr Wawrosz, Herbert Heissler, Petr Mach: Reálie k makroekonomii

Petr Wawrosz, Herbert Heissler, Petr Mach: Reálie k makroekonomii

od 601 Kč
Reálie k makroekonomii - Petr Wawrosz, Herbert Heissler, Petr Mach . Publikace Reálie k makroekonomii propojuje teoretickou a praktickou makroekonomii. Obsahuje vybrané modely a teorie, které se snaží popsat a vysvětlit makroekonomickou realitu (např. modely makroekonomické rovnováhy, teorii určení měnového kurzu apod.). Popisuje vybrané makroekonomické události včetně problémů, s kterými se potýká řada zemí po roce 2007 (Velké deprese, české…
Alza.cz
Skladem
700 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Petr Wawrosz, Herbert Heissler, Petr Mach: Reálie k makroekonomii
Minimální cena: 601 Kč
Maximální cena: 700 Kč
Ušetříte až: 99 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Reálie k makroekonomii - Petr Wawrosz, Herbert Heissler, Petr Mach . Publikace Reálie k makroekonomii propojuje teoretickou a praktickou makroekonomii. Obsahuje vybrané modely a teorie, které se snaží popsat a vysvětlit makroekonomickou realitu (např. modely makroekonomické rovnováhy, teorii určení měnového kurzu apod.). Popisuje vybrané makroekonomické události včetně problémů, s kterými se potýká řada zemí po roce 2007 (Velké deprese, české měnové krize z roku 1997, pozitivního vývoje v USA ve druhé polovině devadesátých let 20. století a dalších, nechybí ani popis jedné z prvních finančních krizí – tzv. tulipánové bubliny). Jednotlivé události jsou představeny formou jejich reflexe v dobových i soudobých médiích i prostřednictvím praktických analýz, které hledají poučení z daných jevů. Reálie k makroekonomii - Petr Wawrosz, Herbert Heissler, Petr Mach od nakladatelství v kategorii Ekonomika za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz Autor knihy Petr Wawrosz, Vydavatelstvo Wolters Kluwer,

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.