Peter Valček: Slovník teórie médií
Slovník teórie médií A-Ž - Peter Valček
Slovník teórie médií A-Ž
Slovník teórie médií - Peter Valček
Slovník teórie médií A-Ž
Jak vybíráme doporučené nabídky
Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.
Nejlevnější
Slovník teórie médií - Peter Valček
Slovník teórie médií A-Ž
Slovník teórie médií A-Ž
Slovník teórie médií A-Ž - Peter Valček
Slovník teórie médií A-Ž
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách a na dôsledky zmien vedeckej doxy (paradigmy) v tejto oblasti a ich vplyve na metodológiu výskumu.Autor: Peter ValčekRok vydání: 2012Vazba: Pevná bez přebalu leskláISBN: 978-80-8119-042-1Počet stran: 352Rozměry: 245,0 x 180,0 x 25,0 Peter ValčekLiterárne informačné centrum 2012Kniha, slovenština, 352 stran