Paul Watzlawick: Úvod do neštěstí
Paul Watzlawick: Úvod do neštěstí

Paul Watzlawick: Úvod do neštěstí

Publikace: Úvod do neštěstí - Paul Watzlawick. Kultovní kniha amerického psychologa rakouského původu značné části čtenářů ukáže, v kolika disciplínách aspiruje na nešťastníka a jak se v nich zdokonalit. Metody jsou to jednoduché, hojně užívané a člověku se dostane podrobného návodu, jak na to. Vše je odkoukáno z praxe a ověřeno. V podobném duchu pak na Úvod do neštěstí navazuje pokračování s názvem Všechno dobré je k něčemu zlé, kde se může již…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Paul Watzlawick: Úvod do neštěstí
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Úvod do neštěstí - Paul Watzlawick. Kultovní kniha amerického psychologa rakouského původu značné části čtenářů ukáže, v kolika disciplínách aspiruje na nešťastníka a jak se v nich zdokonalit. Metody jsou to jednoduché, hojně užívané a člověku se dostane podrobného návodu, jak na to. Vše je odkoukáno z praxe a ověřeno. V podobném duchu pak na Úvod do neštěstí navazuje pokračování s názvem Všechno dobré je k něčemu zlé, kde se může již zkušený a proškolený nešťastník pokusit najít „patent“ na rozum. Příkladem komunikačního cvičení nešťastníka-začátečníka může být následující: „Řekněte, nebo udělejte něco, co může být chápáno vážně, ale také v žertu. Podle toho, jak vám partner odpoví, napadněte ho, že buď zesměšňuje vážnou věc, nebo že nemá smysl pro humor.“ Paul Watzlawick (1921–2007) byl jedním z nejvýznamnějších představitelů proslulé terapeutické školy v kalifornském Palo Altu, která vytvořila rozsáhlou komunikační teorii v psychoterapii. Publikace: Úvod do neštěstí - Paul Watzlawick. PORTÁL - Jazyk: CZ - Vazba: Pevná bez přebalu lesklá - 96 str. - ISBN: 978-80-7367-675-9 - Kniha Paul WatzlawickPORTÁL 2010Kniha, čeština, 96 stran

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.