Paul R. La Monica: Jak myslí Rupert Murdoch

Paul R. La Monica: Jak myslí Rupert Murdoch

od 57 Kč
Publikace: Jak myslí Rupert Murdoch-Tajemství úspěchu mediálního magnáta - Paul R. La Monica. Bezohledný cynik, člověk, který degradoval žurnalistiku, ale také jeden z nejschopnějších byznysmenů současnosti – mediální magnát a miliardář Rupert Murdoch vzbuzuje kontroverze a každým svým činem si získává nové příznivce nebo naopak další odpůrce. Rupert Murdoch změnil téměř od základů novinový a televizní byznys, Hollywood a vlastně celý mediální…
Knihobot.cz
Za dopravu 49 Kč Skladem
Za dopravu 49 Kč Skladem
89 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Paul R. La Monica: Jak myslí Rupert Murdoch
Výrobce: Bizbooks
Minimální cena: 57 Kč
Maximální cena: 89 Kč
Ušetříte až: 32 Kč

Popis produktu

Publikace: Jak myslí Rupert Murdoch-Tajemství úspěchu mediálního magnáta - Paul R. La Monica. Bezohledný cynik, člověk, který degradoval žurnalistiku, ale také jeden z nejschopnějších byznysmenů současnosti – mediální magnát a miliardář Rupert Murdoch vzbuzuje kontroverze a každým svým činem si získává nové příznivce nebo naopak další odpůrce. Rupert Murdoch změnil téměř od základů novinový a televizní byznys, Hollywood a vlastně celý mediální svět. Původně vydavatel novin v Austrálii, dnes vlastník jedné z největších mediálních společností na světě vydávající množství novinových titulů a knih a provozující televizní stanice a filmové studio – jeden z nejvlivnějších lidí na zemi. Zároveň ale člověk, který pro slávu svého impéria a pro větší výnosy ze svých aktivit neváhá použít i ne zcela čisté praktiky. Paul R. La Monica se ve své knize Jak myslí Rupert Murdoch na jeho kontroverzní úspěchy a prohry dívá poměrně střízlivým pohledem. Podotýká, že některá kritika od Murdochových odpůrců může být nespravedlivá. Rupert Murdoch celou svou podnikatelskou kariéru touží zejména po uznání – toho se mu ale skrze vlastnictví poněkud bulvárních médií nedostalo. Přesto, ačkoliv jej kritizují, mnozí konkurenti jej napodobují. Murdoch je téměř vždy tím, kdo se směje naposledy. Svědčí o tom i jeho umístění v žebříčku magazínu Forbes – třináctým nejvlivnějším člověkem planety se nestanete jen tak. Paul R. La Monica je přispěvatelem CNNMoney.com, jeho každodenní sloupek "Buzz" se zaměřuje na makroekonomické zprávy. Pro stejné médium píše také blog „Media Biz“, kde se věnuje oblasti médií a zábavy. Publikace: Jak myslí Rupert Murdoch-Tajemství úspěchu mediálního magnáta - Paul R. La Monica.