Celkové hodnocení

71% 33x

3.6 Komfort nakupování

3.4 Zákaznický servis

3.7 Včasné dodání

33 uživatelských recenzí

Kontakty

Web: patro.cz

Pobočky

  • Patro.cz - Kroměříž: Kroměříž, nám. Míru 350, 76701
  • Patro.cz - Staré Město (UH): Staré Město, Zerzavice 2146 68601, 686 01
  • Patro.cz - Zlín: Zlín, tř. Tomáše Bati 269, 76001
  • Patro.cz - Hulín: Hulín, nám. Míru 1217, 76824

Uživatelské recenze Patro.cz

Martina Pláková

27.08.2021
  • Jednají proti zákonu
  • Již měsíc po vrácení vadného zboží nemám peníze
  • Zloději
Celkové hodnocení
0%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

Zboží bylo vadné, nefunkční od samého začátku, ihned jsem odeslala zpět. Bohužel mi nechtějí vrátit plnou částku za zboží! A je to už 30 dnů a stále nemám peníze.!!! NEDOPORUČUJI!!!!!

  • Jednají proti zákonu
  • Již měsíc po vrácení vadného zboží nemám peníze
  • Zloději

Stanislav K.

19.07.2021
  • Neupřímný přístup
  • Poslali poškozené zboží inzerováno jako nové
  • Ztráta času a energie...
Celkové hodnocení
0%
Komfort nakupování
0%
Zákaznícký servis
0%
Včasné doručení
0%

Zakoupil jsem si z Patro.cz notebook v ceně 45 tis. Notebook byl inzerovaný jako nový a nepoškožený. Když mi přišel a vyjmul jsem ho z krabice a poprvé zapl, bylo zjevné, že část obrazovky má poškozené pixely které v oblouku poškození v rozměru asi 1x1cm vybledly. Po dalším prozkoumání byla zadní část notebooku na opačné straně promáčknutá a poškozená. To musela udělat fakt síla. Krabice notebooku která přišla uvnitř velké krabice plné bublin měla zalepenou díru. To znamená, že mi Patro vědomě poslalo poškozené zboží v poškozené krabici u notebooku, aniž by u produktu uvedli, že se jedná o poškozené. Teď... bohužel musím řešit posílání notebooku zpátky, žádání o odstoupení od smlouvy a ztrátu času a zklamání ze zakoupení nového přístroje na který jsem se těšil... Z toho důvodu nedoporučuji zde nakupovat.

  • Neupřímný přístup
  • Poslali poškozené zboží inzerováno jako nové
  • Ztráta času a energie...

Jitka

03.06.2021
  • Krátká doba pro odstoupení od smlouvy. Po 14 dnech nejde již řešit nic.
Celkové hodnocení
46%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
100%

Velká nespokojenost. Nemožnost výměny zboží, odstoupení od smlouvy, hledání jakýkoliv řešení v případě nakoupeného zboží, které nevyhovuje, nebo je nekvalitní. Arogantní jednání.

  • Krátká doba pro odstoupení od smlouvy. Po 14 dnech nejde již řešit nic.

panenka

02.12.2020
  • velký výběr rychlé dodání
  • nic
Celkové hodnocení
93.4%
Komfort nakupování
80%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

doporučuji

  • velký výběr rychlé dodání
  • nic

ll

11.10.2020
  • vše
  • nic
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

ok

  • vše
  • nic

Hana

20.12.2019
  • Nic mě nenapadá.
Celkové hodnocení
33.4%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

NEDOPORUČUJI. Objednala jsem si zboží s dostatečným předstihem, avšak ani týden před Vánoci zásilka nedorazila. Na dotaz, zda je reálné doručení do Vánoc, mi bylo prodejcem sděleno, že objednávku stornoval, o čemž mě měl údajně informovat e-mail. Bohužel žádný nepřišel. Zajímal mě důvod storna, ale pán se už neobtěžoval odpovědět. Předpokládám, že zboží neměli na skladě, byť bylo nabízeno s poznámkou "skladem". Naprosto neseriózní jednání a komunikace. Jednalo se o jeden z hlavních dárku, který teď pár dní před svátky nenahradím.

  • Nic mě nenapadá.

Olga Malá

12.08.2018
  • Patro.cz
Celkové hodnocení
26.6%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
40%

NAPROSTO NESERIÓZNÍ OBCHOD!!!!NEDOPORUČUJI! Nejdříve mě nechají objednat zboží, které vůbec nemají, pak mi nabídnou jiné, které po dalších dvou dnech čekání také nemaji. Zrušila jsem tedy objednávku,ztratila tím dost důležitý týden a teď čekám na vrácení peněz, které údajně poslali zpět. Kdyby je poslali, už bych je měla. Takže další lež. Tento obchod nikdy víc!!!!!

  • Patro.cz

Standa

01.08.2017
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

Moc doporučuji. A pokud chcete ušetřit, můžete získat skoro 4 % z každé objednávky zpět. Více info zde https://www.ziskejte.cz/cashback-sleva/vsichni-partneri/obchody/patro.cz?doporucuje=katia

Jiří

27.06.2017
Celkové hodnocení
100%
Komfort nakupování
100%
Zákaznícký servis
100%
Včasné doručení
100%

Rychle,levně

Zdeněk

27.04.2017
  • Vážení, dnes mi byla doručena složenka k reklamaci číslo E017000189. Na složence je částka 183,- Kč. Já jsem za zboží, které bylo reklamováno, zaplatil 218,- Kč. Tímto vás žádám o zaslání rozdílu tj. 35.- Kč opět složenkou na mou adresu. Tuto složenku očekávám do 28.4.2017. Pokud ji neobdržím, předám tuto věc k prošetření ČOI. Nejedná se mi tak o tuto částku, jak o princip., neboť jsem měl již jednou špatnou zkušenost, kdy jsem vám předem zaplatil počítač a vy jste mi ho nedodali. Moje vzniklé náklady jste mi nenahradili. Podle občanského zákoníku má kupující právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace, která byla uznána. Protože nemám BÚ, tak je požadována platba složenkou na adresu, která je uvedena v reklamačním protokolu jako kupující. A vy nenáte právo krátit uhrazenou částku za zboží o poštové.
Celkové hodnocení
46.6%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
60%

Nespokojen

  • Vážení, dnes mi byla doručena složenka k reklamaci číslo E017000189. Na složence je částka 183,- Kč. Já jsem za zboží, které bylo reklamováno, zaplatil 218,- Kč. Tímto vás žádám o zaslání rozdílu tj. 35.- Kč opět složenkou na mou adresu. Tuto složenku očekávám do 28.4.2017. Pokud ji neobdržím, předám tuto věc k prošetření ČOI. Nejedná se mi tak o tuto částku, jak o princip., neboť jsem měl již jednou špatnou zkušenost, kdy jsem vám předem zaplatil počítač a vy jste mi ho nedodali. Moje vzniklé náklady jste mi nenahradili. Podle občanského zákoníku má kupující právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace, která byla uznána. Protože nemám BÚ, tak je požadována platba složenkou na adresu, která je uvedena v reklamačním protokolu jako kupující. A vy nenáte právo krátit uhrazenou částku za zboží o poštové.