PAMPERS Premium Care Pants 4 MAXI (9-15 kg) 38 ks Value Pack
PAMPERS Premium Care Pants 4 MAXI (9-15 kg) 38 ks Value Pack

PAMPERS Premium Care Pants 4 MAXI (9-15 kg) 38 ks Value Pack

od 409 Kč
Rozlučte se s problematickou výměnou plenek díky plenkovým kalhotkám Pampers Premium Care. Díky hebkému, pružnému pasu se snadno natahují jedním tahem, i když je vaše děťátko neposedné. Jsou vyrobeny z materiálů hebkých jako pírko a umožňují tak nejjemnější kontakt s pokožkou od Pampers. Vašemu děťátku navíc poskytují opravdové pohodlí až s 12hodinovým pocitem sucha od Pampers. Vašemu dítěti tak nebude stát nic v cestě při hraní. Vlastnosti:…
T.S.BOHEMIA a.s.
Za dopravu 78,99 Kč Skladem
425 Kč Do eshopu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: PAMPERS Premium Care Pants 4 MAXI (9-15 kg) 38 ks Value Pack
Výrobce: Pampers
Minimální cena: 409 Kč
Maximální cena: 615 Kč
Ušetříte až: 206 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Rozlučte se s problematickou výměnou plenek díky plenkovým kalhotkám Pampers Premium Care. Díky hebkému, pružnému pasu se snadno natahují jedním tahem, i když je vaše děťátko neposedné. Jsou vyrobeny z materiálů hebkých jako pírko a umožňují tak nejjemnější kontakt s pokožkou od Pampers. Vašemu děťátku navíc poskytují opravdové pohodlí až s 12hodinovým pocitem sucha od Pampers. Vašemu dítěti tak nebude stát nic v cestě při hraní. Vlastnosti: Plenkové kalhotky pro snadné oblékání a nejjemnější pohlazení pokožky od Pampers Vybavené hebkým a elastickým pasem pro snadné použití a pohodlné nošení Materiály hebké jako pírko pro nejjemnější kontakt s pokožkou od Pampers Navržené tak, aby umožnily volné proudění vzduchu uvnitř plenky, a tak zajišťují suchost díky prodyšnosti Absorbují vlhkost a odvádějí ji pryč, aby bylo děťátko až 12 hodin v suchu

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.