Olga Walló: Jak nebýt v New Yorku
Olga Walló: Jak nebýt v New Yorku

Olga Walló: Jak nebýt v New Yorku

od 83 Kč
Publikace: Jak nebýt v New Yorku - Olga Walló. New York je místo, kam po staletí přijížděli lidé dobrovolně, aby realizovali své sny. Očima svérázné hrdinky, která se sem neplánovaně vydá za svou dávnou přítelkyní, poznáme několik z nich a také kus historie Ameriky. Protože historie se nejlépe učí na vlastní kůži. . Olga Walló (1948) vystudovala filozofii a psychologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Je významnou českou…
Dobre-knihy.cz
Za dopravu 57 Kč Skladem
83 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Olga Walló: Jak nebýt v New Yorku
Minimální cena: 83 Kč
Maximální cena: 89 Kč
Ušetříte až: 6 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Jak nebýt v New Yorku - Olga Walló. New York je místo, kam po staletí přijížděli lidé dobrovolně, aby realizovali své sny. Očima svérázné hrdinky, která se sem neplánovaně vydá za svou dávnou přítelkyní, poznáme několik z nich a také kus historie Ameriky. Protože historie se nejlépe učí na vlastní kůži. . Olga Walló (1948) vystudovala filozofii a psychologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Je významnou českou dabingovou režisérkou, překladatelkou a spisovatelkou. Mezi její koníčky patří cestování, navštívila řadu zemí Asie, Jižní Ameriky, Severní Ameriky a Afriky, navíc se zabývá vysokohorskou turistikou. Publikace: Jak nebýt v New Yorku - Olga Walló. New York je místo, kam po staletí přijížděli lidé dobrovolně, aby realizovali své sny. Očima svérázné hrdinky, která se sem neplánovaně vydá za svou dávnou přítelkyní, poznáme několik z nich a také kus historie Ameriky. Protože historie se nejlépe učí na vlastní kůži.Podtitul: Divná ženská za mořemAutor: Olga WallóRok vydání­: 2010Vazba: Brožovaná bez přebalu leskláISBN: 978-80-7376-191-2Počet stran: 160Rozměry: 200,0 x 130,0 x 10,0

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.