Olga Pouperová: Regulace médií
Nejprodávanější knihy
Specifikace
Klíčové vlastnosti
Popis produktu
Kniha je určena jak pro studenty předmětů zabývajících se mediálním právem, tak pro vlastníky či pracovníky médií i širší odbornou veřejnost, která se o problematiku médií zajímá.
Kniha vysvětluje právní podmínky vzniku oprávnění provozovat některá média (periodický tisk a rozhlasové a televizní vysílání) a meze přípustných obsahových omezení mediálních sdělení. Jsou v ní již zapracovány poslední legislativní změny, vycházející z rozdělení elektronických mediálních služeb na audiovizuální mediální služby lineární a nelineární.
Problematika je nazírána především z pohledu správněprávního, na konkrétních příkladech jsou demonstrovány instituty obecného správního práva. Správněprávní pohled však musí být nutně korigován optikou ústavněprávní. Autor: Olga PouperováRok vydání: 2010Vazba: Brožovaná bez přebalu leskláISBN: 978-80-87212-48-6Počet stran: 272Rozměry: 205,0 x 145,0 x 16,0