Nová koncepce controllingu
Nová koncepce controllingu

Nová koncepce controllingu

Publikace: Nová koncepce controllingu - Cesta k účinnému controllingu. Věda i praxe jsou dnes zajedno v tom, že controlling je pevnou a neopomenutelnou součástí moderní koncepce řízení podniku. Tato kniha by měla přispět k rozšíření účinných forem controllingu ve středních a v malých podnicích. Je koncipována zvláště pro praktiky, kteří mají zkušenosti s řešením provozně hospodářských problémů, ale kteří moderní controlling uplatňují v praxi…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Nová koncepce controllingu
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: Nová koncepce controllingu - Cesta k účinnému controllingu. Věda i praxe jsou dnes zajedno v tom, že controlling je pevnou a neopomenutelnou součástí moderní koncepce řízení podniku. Tato kniha by měla přispět k rozšíření účinných forem controllingu ve středních a v malých podnicích. Je koncipována zvláště pro praktiky, kteří mají zkušenosti s řešením provozně hospodářských problémů, ale kteří moderní controlling uplatňují v praxi zatím v nedostatečné míře. Přeložené páté doplněné německé vydání přichází i s novým přístupem ke koncepci controllingu. Doplňuje controlling o zapracování strategie metodou BSC, orientuje se na hodnotu (bonitu) podniku a doporučuje delegování controllingu na jednotlivá pracoviště a podřízené manažery. Publikace: Nová koncepce controllingu - Cesta k účinnému controllingu. kniha, Nová koncepce controllingu, Cesta k účinnému controllingu, poradce controllingu, Kniha je věnována všem, kteří chtějí mít zcela jasno o tomto vysoce účinném nástroji a zcela novém pojetí řízení podniku., Profess Consulting Cesta k účinnému controllingu - Edice: poradce controllingu - Profess Consulting - Jazyk: CZ - Vazba: Brožovaná bez přebalu matn

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.