Nenadál a Jaroslav: Benchmarking - Mýty a skutečnost - Model efektivního učení se a zlepšování
Nenadál a Jaroslav: Benchmarking - Mýty a skutečnost - Model efektivního učení se a zlepšování

Nenadál a Jaroslav: Benchmarking - Mýty a skutečnost - Model efektivního učení se a zlepšování

Model efektivního učení se a zlepšováníS pojmem, resp. s metodou benchmarkingu se v české podnikové praxi dosud spojuje mnoho nedorozumění, nejasností, omylů, pochybností, falešných představ i dezinterpretací. Nová a v našem prostředí dosud stále ojedinělá monografie předního domácího odborníka Jaroslava Nenadála a jeho spolupracovníků Davida Vykydala a Petry Halfarové Benchmarking – mýty a skutečnost (s podtitulem Model efektivního učení se a…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Nenadál a Jaroslav: Benchmarking - Mýty a skutečnost - Model efektivního učení se a zlepšování
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Model efektivního učení se a zlepšováníS pojmem, resp. s metodou benchmarkingu se v české podnikové praxi dosud spojuje mnoho nedorozumění, nejasností, omylů, pochybností, falešných představ i dezinterpretací. Nová a v našem prostředí dosud stále ojedinělá monografie předního domácího odborníka Jaroslava Nenadála a jeho spolupracovníků Davida Vykydala a Petry Halfarové Benchmarking – mýty a skutečnost (s podtitulem Model efektivního učení se a zlepšování) si klade za cíl rozptýlit tyto s benchmarkingem asociované mýty a benchmarking představit jako vysoce efektivní formu učení se z „lepší praxe“, která organizacím působícím prakticky ve všech odvětvích a vystavovaným neustálým tlakům na zlepšování, inovace a změny pomáhá dosahovat trvalé konkurenceschopnosti, a to díky účinnému a včasnému upokojování nároků a potřeb jednotlivých zainteresovaných stran, při dosažení optimální jakosti výkonů a s co nejmenší spotřebou zdrojů (s co nejnižšími náklady). Kniha ukazuje podstatu benchmarkingu, jeho formy a typy (modely), shrnuje jeho význam, přínosy, etické zásady (kodexy) a představuje i reprezentativní zkušenosti s ním. Přesvědčivě dokládá, proč bychom měli benchmarking považovat za metodu strategického managementu, a přináší doporučení, jak benchmarking iniciovat, plánovat, provádět a jak přezkoumávat jeho výsledky a zjištění a jak benchmarking dále rozvíjet. Autoři současně předkládají návrh původního pětifázového modelu benchmarkingu, který počítá s iniciační, plánovací, analytickou, integrační a realizační fází benchmarkingového projektu, a v duchu tohoto navrženého univerzálního algoritmu je také členěn text celé publikace. Zároveň upozorňují na rizika a omezení benchmarkingu, na to, čeho se v zájmu efektivního vedení benchmarkingového projektu vyvarovat, a dovozují, proč musí být vlastní benchmarking provázán s realizací změn a se zlepšováním. Významnou součástí knihy je případová studie uskutečněného benchmarkingového projektu založená na zkušenostech autorů, přílohu knihy pak tvoří slovník nejdůležitějších pojmů, které jsou s benchmarkingem bezprostředně spojeny. Svým tématem, ale i přehledností a přístupností by kniha měla oslovit manažery všech typů organizací, značný užitek může přinést také studentům vysokých škol ekonomického a technického zaměření.

Benchmarking Mýty a skutečnost - Jaroslav Nenadál, David Vykydal, Petra Halfarová. Ojedinělá publikace shrnuje význam, efekty a etické zásady benchmarkingu jako jedné z nejefektivnějších forem učení se a rozvoje organizací i jejich zaměstnanců a zdroje podnětů k nutným změnám a k trvalému zlepšování. Přináší návrh původního pětifázového modelu benchmarkingu, přičemž každá z jeho fází je podrobně popsána z hlediska praktických postupů, metod a nástrojů, kterých lze využít při plánování a realizaci benchmarkingových projektů. Součástí publikace je případová studie realizace benchmarkingového projektu a výkladový slovník pojmů s benchmarkingem souvisejících. Be

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.