Motobatt MB10U
Motobatt MB10U

TOP 7
Motobatt MB10U

od 1 416 Kč
Motobaterie MOTOBATT MB10U 14,5Ah náhrada baterií: MG20L-BS, 12N10-3A, 12N10-3B, 12N10-3B-1, 12N10-3A-1, 12N10-3A-2, CB10L-A2, CB10L-B, CB10L-B2, CB10A-A2, 12N11-3A, 12N11-3A-1, 12N11-3B, MB10U s vyšší kapacitou oproti konkurenčním akumulátorům, při zachování velikosti a AGM technologií (elektrolyt napuštěn ve skelném rouně) umožňuje variabilní umístění baterie, tzn. může být nakloněna, nebo i ležet. Kompatibilní s motocykly (primárně se určuje…
iPOPULAR.CZ
Za dopravu 54 Kč Skladem
1 416 Kč
Za dopravu 54 Kč Skladem
1 416 Kč Do obchodu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Motobatt MB10U
Výrobce: Motobatt
Minimální cena: 1 416 Kč
Maximální cena: 2 067 Kč
Ušetříte až: 651 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Motobaterie MOTOBATT MB10U 14,5Ah náhrada baterií: MG20L-BS, 12N10-3A, 12N10-3B, 12N10-3B-1, 12N10-3A-1, 12N10-3A-2, CB10L-A2, CB10L-B, CB10L-B2, CB10A-A2, 12N11-3A, 12N11-3A-1, 12N11-3B, MB10U s vyšší kapacitou oproti konkurenčním akumulátorům, při zachování velikosti a AGM technologií (elektrolyt napuštěn ve skelném rouně) umožňuje variabilní umístění baterie, tzn. může být nakloněna, nebo i ležet. Kompatibilní s motocykly (primárně se určuje typ baterie podle rozměrů a pólů baterie, seznam modelů motocyklů není 100%): GILERA Arizona Rally - 250CC GILERA Dakota E-Starter - 350CC GILERA Dakota E-Starter - 500CC GILERA ER E-Starter - 350CC GILERA RC Rally - 125CC GILERA RV NGR E-Starter - 250CC KAWASAKI KLF185-A Bayou (85-88) - 185CC KAWASAKI KLF220-A Bayou (88-02) - 220CC KAWASAKI KLF250-A Bayou (03-12) - 250CC KAWASAKI KLT200-A, C (81-84) - 200CC KAWASAKI KLT250-C Prairie (84-85) - 250CC KAWASAKI KZ200-A (78-79) - 200CC KAWASAKI KZ250 CSR, LTD (80-83) - 250CC KAWASAKI KZ305 CSR, LTD (81-88) - 305CC KAWASAKI KZ650 SR, LTD, Custom (77-80) - 650CC KAWASAKI KZ900, LTD (76-77) - 900CC SUZUKI DR650SE (96-97) - 650CC SUZUKI GN250 (82-88) - 250CC SUZUKI GS250T (80-81) - 250CC SUZUKI GS400 (77-78) - 400CC SUZUKI GS425, GS425E, L (79) - 425CC SUZUKI GS450 (80-82) - 450CC SUZUKI GS500, F (01-11) - 500CC SUZUKI GS500E (89-00) - 500CC SUZUKI GS550E, ES, L (83-86) - 550CC SUZUKI GS550E, L, M, TX (77-82) - 550CC SUZUKI GS650E (81-82) - 650CC SUZUKI GSX600F Katana (88-97) - 600CC SUZUKI GT185 Adventurer (73-77) - 185CC SUZUKI GT550 Indy (72-77) - 550CC SUZUKI LT230GE QuadRunner (85-86) - 230CC SUZUKI LT-F230 QuadRunner (86-87) - 230CC SUZUKI TC185 Ranger (74-77) - 185CC YAMAHA XC180 Riva (83-85) - 180CC YAMAHA XC200 Riva (87-91) - 200CC YAMAHA XV250 Route 66 (88-90) - 250CC YAMAHA XV250 Virago (95-03) - 250CC YAMAHA XV250YCR VStar 250 (09-12) - 250CC YAMAHA YA6 (64-66) - 125CC Nejste-li si jisti typem baterie pro váš motocykl, vyhledejte si vhodný model podle typu vašeho motocyklu v přiložené tabulce kompatibility, případně napište produkt manažerovi. AGM patří mezi uzavřené, tzv. ventilem řízené baterie. Prostor mezi deskami nevyplňuje pouze kapalný elektrolyt, ale každá z olověných desek AGM článku je obalena skelným rounem, do něj je klasický elektrolyt nasáklý. Baterie tak sice funguje na stejném principu, ovšem rounové separátory jí dávají hned několik výrazných výhod: Motobatt je odolná k vibracím - dlouhodobým působením vibrací může dojít k uvolnění desek a v konečné fázi až k jejich propojení, tedy ke zkratu článku. Motobatt redukuje nebezpečí zkratu článku vlivem sulfatace (v angličtině tzv. mechový efekt) - krystalky síranu olovnatého uvolněné z desek klasického akumulátoru mohou elektrolytu migrovat a často dochází k jejich vzpříčení mezi + a – deskou čímž dojde ke zkratu článku Vyšší odolnost Motobatt k hlubokému vybití – zatímco běžné baterii škodí již několik hodin na úrovni vybití kolem 50%, AGM baterie dokáže jít bez výrazné ztráty celkové kapa

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.