Miroslav Princ: Jak uspět při obchodním telefonování
Miroslav Princ: Jak uspět při obchodním telefonování

Miroslav Princ: Jak uspět při obchodním telefonování

od 216 Kč
Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů. Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.  Získáte…
Alza.cz
Skladem
245 Kč Do eshopu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Miroslav Princ: Jak uspět při obchodním telefonování
Minimální cena: 216 Kč
Maximální cena: 291 Kč
Ušetříte až: 75 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů. Ať už jste podnikatel nebo zaměstnanec, pracujete ve financích, realitách, telekomunikacích, reklamě nebo v neziskovém sektoru – pokud si po telefonu domlouváte schůzky nebo získáváte objednávky, v této knize naleznete praktické a vyzkoušené tipy a návody, s jejichž pomocí snadno a rychle navážete kontakt s novými zákazníky a klienty a prolomíte bariéru jejich odmítání.  Získáte 91 konkrétních návodů a příkladů telefonátů.  Naleznete inspiraci k novým způsobům oslovení nových klientů.  Zbavíte se stresu z telefonování a uvolníte se.  Znovuobjevíte motivaci k telefonování.  Začnete rozvíjet konverzaci tam, kde ji dnes námitky ukončují. Ať už voláte do firem nebo domácností, na studené kontakty, na doporučení anebo současným klientům, až tuto knihu dočtete, budete mít vše, co potřebujete k tomu, abyste zvýšili své výsledky z telefonování o desítky i stovky procent. Recenze  „Začal jsem užívat skripty a tipy a momentálně mám skóre 6 až 7 domluvených schůzek z deseti telefonátů.“  Milan Troščák, specialista pojištění osob   „Všechno je jinak. Představený přístup k telefonování funguje naprosto dokonale i při osobním jednání.“  Jacek Horowic, obchodník a lektor   „Pan Princ je tím, co učí, a proto to, co říká, dává smysl a nedá se to zapomenout. Díky tomu, co jsem se od něj naučila, se změnil můj přístup k telefonování ve hru, která mě baví.“  Linda Hušková, grafička  Z obsahu  O autorovi 7  Úvodem 9  ČÁST I: JAK TELEFONOVAT  1. Telefonování ve světě přesyceném nabídkami 14  2. Změňte svůj přístup, nebo vyhynete 19  3. Čeho můžete dosáhnout jedním telefonátem? 26  4. Telefonujte cíleně 33  5. Sedm způsobů, jak být produktivnější 38  6. Telefonovat podle skriptu, nebo ne? 43  7. Když neměříte, ztrácíte 49  ČÁST II: CO MÍT V HLAVĚ  8. Čtyři druhy strachu z telefonování 54  9. Jak se zbavit strachu 58  10. Jak získat motivaci a rozjet se 61  11. Na co při telefonování myslet 66  12. Kdy přestat telefonovat 71  13. Stoprocentní úspěšnost? Je to jen na vás! 74  ČÁST III: CO ŘÍKAT  14. Telefonát je jako PIZZA 82  15. Získejte pozornost 86  16. Informujte, odkud vítr fouká 93  17. Zaujměte, nebo zavěsím! 99  18. Zeptejte se, než něco budete chtít 107  19. Navrhněte akci, která dává smysl 113  20. Jak se vyrovnat s námitkami 118  21. Nejčastější námitky a jak na ně reagovat 128  ČÁST IV: RADY A TIPY  22. O vašem úspěchu rozhodne to, jak zníte 136  23. Telefonování na doporučení nebo současným klientům 139  24. Když voláte firemním zákazníkům 145  25. Jak vycházet s asistentkami 152  26. Co v telefonátu neříkat 156  27. Pro manažery 164  Závěrem: Kam dál a jak 169 O autorovi Miroslav Princ telefonuje obchodním partnerům a klien­tům více než osmnáct let. V polovině devadesátých let oslovoval jako bankéř finanční ředitele velkých firem v Čechách, později pracovníky centrálních bank a ministerstev financí ve střední a východní Evropě. Skutečnou školou telefonování prošel ale až po přestěhování do

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.