Mirko Frýba: Buddhova meditace všímavosti a vhledu
Mirko Frýba: Buddhova meditace všímavosti a vhledu

Mirko Frýba: Buddhova meditace všímavosti a vhledu

od 198 Kč
Buddhova meditace všímavosti a vhledu - Mirko Frýba. První část knihy obsahuje návod k meditaci, který proslovil sám historický Buddha: Buddhova Velká promluva o podkladech všímavosti je zde poprvé přeložen do češtiny přímo z kanonického jazyka páli. Překlad této známé promluvy Mahá Satipatthána Sutta provedl přední český znalec buddhismu Dr. Mirko Frýba. V druhé části knihy je praktický návod na meditaci napsaný ctihodným Mahási Sayadó, jenž…
Martinus.cz
Za dopravu 89 Kč 16 dní
198 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Mirko Frýba: Buddhova meditace všímavosti a vhledu
Minimální cena: 198 Kč
Maximální cena: 198 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Buddhova meditace všímavosti a vhledu - Mirko Frýba. První část knihy obsahuje návod k meditaci, který proslovil sám historický Buddha: Buddhova Velká promluva o podkladech všímavosti je zde poprvé přeložen do češtiny přímo z kanonického jazyka páli. Překlad této známé promluvy Mahá Satipatthána Sutta provedl přední český znalec buddhismu Dr. Mirko Frýba. V druhé části knihy je praktický návod na meditaci napsaný ctihodným Mahási Sayadó, jenž byl nejuznávanějším meditačním mistrem dvacátého století. Meditaci všímavosti a vhledu, satipatthána-vipassaná, považují všechny školy buddhismu za základ duchovní praxe. Třetí část obsahuje další vysvětlení Buddhovy meditace všímavosti a vhledu, která se v Evropě prosadila jako část praxe Áyukusala, neboli každodenního života (áyu), dovedně zvládaného (kusala). Kniha Buddhova meditace všímavosti a vhledu je praktickým základem, který doplňují další knihy o původním Buddhově učení. Buddhova meditace všímavosti a vhledu - Mirko Frýba od nakladatelství Albert v kategorii Beletrie za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.