Mingyur Yongey: Radostná moudrost
Mingyur Yongey: Radostná moudrost

Mingyur Yongey: Radostná moudrost

od 271 Kč
Radost ze života, prvotina Yongey Mingyur Rinpočheho, se umístila v seznamu bestsellerů New York Times a psalo se o ní jako o knize „přesvědčivé, čtivé a informované“ (Buddhadharma). Tématem jeho nové knížky Radostná moudrost je nadčasový a zároveň velmi aktuální problém úzkosti v našem každodenním životě. „Z perspektivy buddhismu dlouhé pětadvacet století,“ píše Mingyur Rinpočhe, „lze jakékoli období lidských dějin označit ‚věkem úzkosti‘.“…
Alza.cz
Skladem
271 Kč
Skladem
271 Kč Do obchodu

Doporučujeme

Řadit dle

Jak vybíráme doporučené nabídky

Především pečlivě vážíme mezi cenou produktu, kvalitou a reputací eshopu.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Mingyur Yongey: Radostná moudrost
Minimální cena: 271 Kč
Maximální cena: 318 Kč
Ušetříte až: 47 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Radost ze života, prvotina Yongey Mingyur Rinpočheho, se umístila v seznamu bestsellerů New York Times a psalo se o ní jako o knize „přesvědčivé, čtivé a informované“ (Buddhadharma). Tématem jeho nové knížky Radostná moudrost je nadčasový a zároveň velmi aktuální problém úzkosti v našem každodenním životě. „Z perspektivy buddhismu dlouhé pětadvacet století,“ píše Mingyur Rinpočhe, „lze jakékoli období lidských dějin označit ‚věkem úzkosti‘.“ Takže co s tím uděláme? Je lepší pokusit se před tím utéct, nebo se poddat? Obě tato řešení nevyhnutelně vedou k dalším komplikacím. „Buddhismus,“ píše Mingyur Rinpočhe, „nabízí třetí možnost.“ Radostná moudrost identifikuje zdroje naší nespokojenosti, popisuje metody meditace, které nám umožní přetransformovat naše prožitky a vjemy v hlubší vhled, a aplikuje uvedené metody na běžné emocionální, tělesné a osobní problémy. Výsledkem je knížka, která je moudrá, anekdotická, zábavná, informovaná a zároveň prodchnutá autorovým neodolatelným kouzlem.

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.