Milena Lenderová: Ženské deníky 19. století. A ptáš se knížko má...
Milena Lenderová: Ženské deníky 19. století. A ptáš se knížko má...

Milena Lenderová: Ženské deníky 19. století. A ptáš se knížko má...

od 287 Kč
Publikace: A ptáš se, knížko má... - Ženské deníky 19. století - Milena Lenderová. Osobní deníky patří mezi prameny soukromé povahy, teprve v poslední době docenili historikové jejich význam. Ženskými deníky se v českých zemích zatím nikdo nezabýval, dlouho se zdálo, že se jich dochoval jen zlomek. Až na výjimky souvisí vznik ženských autobiografických textů deníkového či memoárového typu s osvícenstvím; na rozdíl od historicky starších deníků…
Dobre-knihy.cz
Za dopravu 57 Kč Skladem
287 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Milena Lenderová: Ženské deníky 19. století. A ptáš se knížko má...
Minimální cena: 287 Kč
Maximální cena: 287 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace: A ptáš se, knížko má... - Ženské deníky 19. století - Milena Lenderová. Osobní deníky patří mezi prameny soukromé povahy, teprve v poslední době docenili historikové jejich význam. Ženskými deníky se v českých zemích zatím nikdo nezabýval, dlouho se zdálo, že se jich dochoval jen zlomek. Až na výjimky souvisí vznik ženských autobiografických textů deníkového či memoárového typu s osvícenstvím; na rozdíl od historicky starších deníků mužských se objevují právě tehdy, a stejně jako ony nejdřív v šlechtickém prostředí. V průběhu dlouhého 19. století jich v českých zemích přibývá a sociální i věkové spektrum jejich autorek se rozšiřuje. Zhruba sedmdesát objevených deníků přibližuje svět dívek, mladých i starších žen předminulého věku: jejich každodenní starosti, zájmy, lásky i trápení. Publikace: A ptáš se, knížko má... - Ženské deníky 19. století - Milena Lenderová. Ženské deníky 19. století - Triton - Jazyk: CZ - Vazba: Pevná s přebalem matná - 356 str. - ISBN: 80-7254-956-1 - Kniha

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.