Milan Beneš: Andragogika
Milan Beneš: Andragogika

Milan Beneš: Andragogika

od 187 Kč
Publikace vychází v druhém, aktualizovaném a podstatně rozšířeném vydání.. Doplněny byly zejména části týkající se vývoje vzdělávání dospělých v ČR, andragogiky jako vědní disciplíny i didaktických otázek. Pozornost je věnována též rostoucímu významu dokumentů vzdělávací politiky – do knihy byly zařazeny kapitoly, které analyzují výchozí stanoviska těchto dokumentů, především teorii humánního kapitálu a koncept znalostní společnosti. Publikace…
Alza.cz
Skladem
220 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Milan Beneš: Andragogika
Minimální cena: 187 Kč
Maximální cena: 259 Kč
Ušetříte až: 72 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Publikace vychází v druhém, aktualizovaném a podstatně rozšířeném vydání.. Doplněny byly zejména části týkající se vývoje vzdělávání dospělých v ČR, andragogiky jako vědní disciplíny i didaktických otázek. Pozornost je věnována též rostoucímu významu dokumentů vzdělávací politiky – do knihy byly zařazeny kapitoly, které analyzují výchozí stanoviska těchto dokumentů, především teorii humánního kapitálu a koncept znalostní společnosti. Publikace zohledňuje zejména poznatky spojené se sociologickým pohledem na učení se dospělých. Kniha obsahuje kromě vysvětlení základních termínů například:  přehled hlavních směrů andragogických teorií  příklady organizace vzdělávání dospělých  cílové skupiny ve vzdělávání dospělých  profesní vzdělávání dospělých  andragogické profese a profesionalizace andragogické práce Z obsahu  Úvod  1. Andragogické myšlení: vývoj a základní pojmy  1.1 Pojem „andragogika“ a jeho možné významy 1.2 Rozvoj myšlení o výchově a vzdělávání 1.3 Základní pedagogické a andragogické pojmy 2. Vznik, rozvoj a dnešní stav vzdělávání dospělých 2.1 Rozvoj vzdělávání dospělých 2.2 Sociální souvislosti moderního vzdělávání 2.3 Vzdělávání dospělých jako sociální hnutí 2.4 Kompenzační funkce vzdělávání dospělých 2.5 Lidová osvěta, vzdělávání dospělých, další vzdělávání 2.6 Vznik českého vzdělávání dospělých 2.6.1 Vzdělávání dospělých po vzniku Československa v roce 1918 2.6.2 Vzdělávání dospělých po roce 1948 2.7 Význam šedesátých a sedmdesátých let pro rozvoj vzdělávání dospělých 2.8 Současná situace ve vzdělávání dospělých 3. Andragogika jako věda 3.1 Důvody rozvoje andragogiky jako samostatné vědní disciplíny 3.2 Charakter andragogické vědy a její speci?ka 3.2.1 Andragogika a vědy o výchově 3.2.2 Andragogika M. Knowlese 3.2.3 Širší a užší pojetí andragogiky – integrální andragogika 3.2.4 Andragogické disciplíny a jejich stav v ČR 3.3 Předmět andragogických teorií a výzkumu 3.4 Andragogika a pedagogika 3.5 Andragogická teorie a andragogická praxe 4. Funkce vzdělávání dospělých – makrosociální pohled 4.1 Pohled ekonomických věd 4.1.1 Teorie humánního kapitálu 5. Institucionalizace vzdělávání a učení se dospělých 5.1 Měnící se vliv institucí 5.2 Instituce v andragogickém myšlení 5.3 Sebeřízené učení 6. Organizace vzdělávání dospělých 6.1 Problematika výzkumu organizací vzdělávání dospělých 6.2 Hranice tvorby systému vzdělávání dospělých 7. Dospělý a vzdělávání dospělých v socializačních teoriích 8. Dospělý v andragogice 8.1 Motivace k učení 9. Cílové skupiny ve vzdělávání dospělých 10. Profesionalizace andragogické práce 10.1 Profesionalizace a zvyšování kvality andragogické práce 10.2 Dosavadní vývoj andragogických povolání 10.3 Andragogické kvali?kace a kompetence 10.4 Cesty k andragogickému povolání 10.5 Příprava andragoga v jednooborovém studiu na vysoké škole 10.6 Obsahové zaměření andragogického studia 10.7 Kvali?kace a kompetence v přípravě andragoga v rámci jednooborového studia na vysoké škole 10.8 Základní problémy vysokoškolského studia

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.