Srovnání cen » Auto-moto » Pneumatiky » Offroad SUV a 4x4 pneu » Letní 4x4 pneu » Srovnání cen Michelin LATITUDE TOUR HP GRX 225/65R17 102H

Letní 4x4 pneu

Michelin LATITUDE TOUR HP GRX 225/65R17 102H

Hodnocení: 3x
  • 3.33333

Michelin Latitude Tour HP - Pneumatika Michelin Latitude Tour HP je nová letní pneumatika určená pro veškerá silniční vozidla offroad 4x4. Pneumatika Michelin Latitude Tour HP Vám zaručí větší pohodlí (o 5 % tišší a o 5 % méně vibrací) i výdrž (o 20 % větší kilometrový výkon). Větší přilnavost na mokré vozovce Vám ...a dál?

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Michelin LATITUDE TOUR HP GRX 225/65R17 102H koupíte i tady

Specifikace Michelin LATITUDE TOUR HP GRX 225/65R17 102H

Kategorie Letní 4x4 pneu
Výrobce MICHELIN
Nejnižší cena 3 228 Kč
Šířka 225
Profil 65
Průměr R17

Letní pneumatika Michelin LATITUDE TOUR HP GREEN byla navržena pro SUV automobily. Díky směsi dezénu GREEN má tato pneumatika skvělé jízdní vlastnosti na suché a mokré silnici s nízkou spotřebou paliva a nízkou hlučností. Výborná stabilita při projíždění ... a dál?

Produkt Michelin LATITUDE TOUR HP GRX 225/65R17 102H

Michelin LATITUDE TOUR HP GRX 225/65R17 102H - parametry

Název produktu: Michelin LATITUDE TOUR HP GRX 225/65R17 102H
Výrobce: MICHELIN
Minimální cena: 3 228 Kč
Maximální cena: 3 746 Kč
Ušetríte až: 518 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 3.33 bodů z 5
Počet hodnocení: 3 x
Hodnocení:
  • 3.33333
Šířka 225
Profil 65
Průměr R17
Index nosnosti 102
Index rychlosti H
Podrobný popis:

Michelin Latitude Tour HP - Pneumatika Michelin Latitude Tour HP je nová letní pneumatika určená pro veškerá silniční vozidla offroad 4x4. Pneumatika Michelin Latitude Tour HP Vám zaručí větší pohodlí (o 5 % tišší a o 5 % méně vibrací) i výdrž (o 20 % větší kilometrový výkon). Větší přilnavost na mokré vozovce Vám naopak zajistí mnohem bezpečnější jízdu.   Pneumatiky MichelinHistorie firmy Michelin sahá až do roku 1832 kdy bratranci Aristide Barbier a Nicolas Edouard Daubree zakládají manufakturu na výrobu čerpadel a malých zemědělských strojů. Záhy přišli na to, jaké obrovské možnosti se skrývají ve vulkanizovaném kaučuku a začali jej používat ve své továrně k těsnění a při výrobě řemenů, ventilů a potrubí. V roce 1889 je pak Eduardem a Andréem Michelinem založena firma Michelin. Oba pak převzali továrnu, kterou založil jejich děd Aristide Barbier. Nápad na začlenění pneumatikářského průmyslu do firmy se zrodil čistou náhodou. Jednou továrnu vyhledal cyklista s poškozenou pneumatikou a Eduarda napadlo, že by mohli začít vyrábět pneumatiky, které budou snadněji opravitelné. V roce 1891 začíná průmyslová výroba vyměnitelných pneumatik a firma dosahuje prvního úspěchu. Cyklista Charles Thery s pneumatikami Michelin vítězí v závodě Paříž-Brest-Paříž a firma prodala za rok 10000 pneumatik. V roce 1895 přišel zrod automobilu a protože nafukovacím pneumatikám nikdo nevěřil, musel Michelin zkonstruovat celé vozidlo a s ním se zůčastnil závodu Paříž-Bordeaux-Paříž, při kterém sice dojeli poslední, ale dokázali přednosti nafukovacích pneumatik. Po tomto závodě se začal zvyšovat počet automobilů, které při závodech používaly pneumatiky Michelin a dokázaly na nich zvítězit. Roku 1898 vzniká logo firmy - figurka Bibendum, který firma užívá dodnes a je velmi dobře známým po celém světě. Na počátku 20. století sklízejí pneumatiky Michelin úspěchy v automobilových závodech, zejména v závodu o Gordon - Bennettův pohár a díky tomu získávají velmi dobrou reklamu a stále se rozšiřuje jejich používání. Michelin zažíval veliký rozkvět a zakládal své nové továrny blízko významných automobilek po celé Evropě a také ve Spojených státech. Původní továrna ve městě Clermont-Ferrand měla již 4000 zaměstnanců a začíná vyrábět také pneumatiky pro letadla. Michelin roku 1908 přišel na trh s novým typem pneumatiky, která byla navržena pro autobusy a nákladní automobily. Rozdíl oproti ostatním byl její zdvojený plášť. Tato pneumatika znamenala další rozvoj nákladní dopravy. V dalších letech přichází firma s dalšími inovacemi, jako třeba vyměnitelné kolo s ocelovou kostrou. Přidáním sazí do pryže získává pneumatika nejen dnes charakteristickou černou barvu, ale také vyšší trvanlivost a lepší přilnavost. Životnost byla prodloužena také drážkovaným běhounem, do kterého byl později začleněn speciální pásek, který zabraňoval klouzání na vlhkém povrchu. Pneumatika "Pilot" zvyšovala přilnavost při vyšších rychlostech a byla předchůdcem dnešních nízkoprofilových pneumatik. Během 2. svět


V rámci zpříjemnění uživatelského zážitku používáme soubory cookie. Setrváním na našem webu s jejich použitím souhlasíte. Více informací zde.


© 2006 - 2018 Srovname.cz | Všechna práva vyhrazena.