Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Srovnání cen Martina Vojtěchovská, Tomáš Trampota: Metody výzkumu médií

Knihy

Martina Vojtěchovská, Tomáš Trampota: Metody výzkumu médií

Hodnocení: 1x
  • 3.5

Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 4.89201
skladem

Jaké má kniha
Metody výzkumu médií
hodnocení na ČBDB?

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Martina Vojtěchovská, Tomáš Trampota: Metody výzkumu médií koupíte i tady

Specifikace Martina Vojtěchovská, Tomáš Trampota: Metody výzkumu médií

Kategorie Knihy
Nejnižší cena 265 Kč

Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. ... a dál?

Produkt Martina Vojtěchovská, Tomáš Trampota: Metody výzkumu médií

Martina Vojtěchovská, Tomáš Trampota: Metody výzkumu médií - parametry

Název produktu: Martina Vojtěchovská, Tomáš Trampota: Metody výzkumu médií
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 265 Kč
Maximální cena: 347 Kč
Ušetríte až: 82 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 3.5 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 3.5
Podrobný popis:

Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur). PhDr. Tomáš Trampota, Ph.D., je vědeckým pracovníkem Centra mediálních studí FSV UK, přednáší zde analýzu mediálních obsahů a sociologii zpravodajství, analýzu médií pak na VOŠP. PhDr. Martina Vojtěchovská je zástupkyní šéfredaktora odborného týdeníku Marketing & Media. Metody výzkumu médií - Tomáš

Trampota, Martina Vojtěchovská od authora Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská a nakladatelství v kategorii Knihy za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz PORTÁL - Jazyk: CZ - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá - 296 str. - ISBN: 978-80-7367-683-4 - Kniha


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.