Martin Limbeck: Jak myslí špičkový obchodník
Martin Limbeck: Jak myslí špičkový obchodník

Martin Limbeck: Jak myslí špičkový obchodník

Anotace: Nejlepší německý trenér prodejců Martin Limbeck odkrývá tajemství špičkových obchodníků - a ví, o čem mluví! Čeho jiní možná dosáhnou za desetiletí, se jemu podařilo za pár let - dostal se na vrchol díky osobnímu postoji k práci, odvaze, čestnosti a disciplíně a je ochoten o svém úspěchu otevřeně mluvit a prozradit, jak k němu dospěl. V knížce, která se během pár týdnů stala bestsellerem, ukazuje, že právě osobní postoj k prodeji,…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Martin Limbeck: Jak myslí špičkový obchodník
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Anotace: Nejlepší německý trenér prodejců Martin Limbeck odkrývá tajemství špičkových obchodníků - a ví, o čem mluví! Čeho jiní možná dosáhnou za desetiletí, se jemu podařilo za pár let - dostal se na vrchol díky osobnímu postoji k práci, odvaze, čestnosti a disciplíně a je ochoten o svém úspěchu otevřeně mluvit a prozradit, jak k němu dospěl. V knížce, která se během pár týdnů stala bestsellerem, ukazuje, že právě osobní postoj k prodeji, správný způsob myšlení a v neposlední řadě radost z práce vám zaručí úspěch a nejlepší výsledky. Prodejní techniky se dokáže naučit každý, ale postoj a myšlení odlišují nejlepší obchodníky od těch průměrných. Velmi čtivý text plný neocenitelných tipů a rad přečtete jedním dechem a budete se zároveň i dobře bavit. Z obsahu: O autorovi 7 Předmluva Niny Rugeové 9 Jedním slovem 11 1. Přístup: Co z prodávání dělá prodávání 15 2. Podle vzoru: Co by každý prodejce měl vědět o svých zákaznících 33 3. Pohled do zrcadla: Kým si myslíte, že ve skutečnosti jste? 51 4. Obraz klienta: Člověk musí mít rád druhé 67 5. Záblesk poznání: Psychologie pro nové hardsellery 85 6. Jen jedno na očích: Umění soustředit se 97 7. Uprostřed hledáčku: Co vlastně chcete? 113 8. Práce hlavou: Myšlenky před prvním rozhovorem 125 9. Rybářská latina: Správné vnitřní rozpoložení při získávání klientů 139 10. Cennost(i): Stát si za cenou a výkony 151 11. Ne: Je potřeba další impuls 167 12. Roh zprava: Pravidla pro kritické situace 179 13. Na závěr: Zůstaňte čistí 189 O autorovi: Martin Limbeck je nejvýznamnějším expertem na hardselling v německy mluvících zemích. Už dvacet let díky svému zasvěcenému know-how a prakticky orientovaným strategiím sklízí mimořádné úspěchy u prodejců i jejich manažerů. Nejen na svých provokativních a motivujících přednáškách, ale i na prakticky zaměřených školeních se soustředí vždy na prodávání v celé jeho celistvosti. To mu v posledních letech umožnilo stát se jedním z nejvýkonnějších a nejúspěšnějších koučů. Po získání kvalifikace v oboru velkoobchodu, zahraničního obchodu a specializovaného marketingu se dále vzdělával v USA a Evropě. Potřebné zkušenosti sbíral na mnoha různých pozicích - jako profesionální prodejce, key account manager i vedoucí pracovník. Kromě různorodé činnosti v oblasti prodeje koncepčně připravil a zrealizoval řadu prakticky zaměřených školení na téma "Jak prodávat". Martin Limbeck je hlavou týmu Martin Limbeck Trainings(r), vyučuje řízení prodeje na Evropské obchodní akademii (European School of Business) v Reutlingenu, je členem Klubu 55, organizace German Speakers Assotiation a skupiny SALES MASTERS, sdružující největší špičky v oboru. Zároveň je docentem certifikovaného programu Professional Speaking pořádaného organizací German Speakers Assotiation a vysokou školou Steinbeis-Hochschule Berlin. V roce 2006 získal svým konceptem "NOVÝ HARDSELLING - prodávat ­znamená prodávat" bronzovou medaili v kategorii prodej/odbyt soutěže Inter­nationaler Deutscher Trainingspreis. V roce 2008 byl vyzna

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.