Marta Šurinová: Záhada čarovného vajíčka
Marta Šurinová: Záhada čarovného vajíčka

Marta Šurinová: Záhada čarovného vajíčka

od 157 Kč
Zažite dobrodružné prázdniny u tety Katky a odhalíte záhadu čarovného vajíčka sliepočky Liliputky. Zoznámte sa s kocúrom Salinatúrom, načúvajte, o čom si šepkajú Želka s Elkou v škatuli od topánok, a spoznajte cezpoľných obyvateľov zberného dvora. Sledujte akciu na záchranu kohútika Liliputíka, premýšľajte o čiernej sliepke, ktorá sa vkráda do snov, a všimnite si šikovného netopiera, čo sa objavil v pravej chvíli. Keď dočítate, zatvorte oči a…
Dobre-knihy.cz
Za dopravu 57 Kč Skladem
187 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Marta Šurinová: Záhada čarovného vajíčka
Minimální cena: 157 Kč
Maximální cena: 198 Kč
Ušetříte až: 41 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Zažite dobrodružné prázdniny u tety Katky a odhalíte záhadu čarovného vajíčka sliepočky Liliputky. Zoznámte sa s kocúrom Salinatúrom, načúvajte, o čom si šepkajú Želka s Elkou v škatuli od topánok, a spoznajte cezpoľných obyvateľov zberného dvora. Sledujte akciu na záchranu kohútika Liliputíka, premýšľajte o čiernej sliepke, ktorá sa vkráda do snov, a všimnite si šikovného netopiera, čo sa objavil v pravej chvíli. Keď dočítate, zatvorte oči a srdcom hľadajte záhradu tety Katky Kráľovej. Možno tam niekde pod lopúchom ešte stále leží zabudnuté čarovné vajíčko. Veľa šťastia a odvahy! Dôverujte svojmu srdcu, ukáže vám správny smer.Autor: Marta ŠurinováRok vydání: 2015Vazba: Pevná bez přebalu leskláISBN: 978-80-8170-016-3Počet stran: 80Rozměry: 238,0 x 175,0 x 11,0 Autor: Marta ŠurinováNakladatelství: Trio PublishingVazba: Pevná bez přebalu leskláPočet stránek: 80Rozměry (výška x šířka x tloušťka): 127x127x11 mmISBN: 978-80-8170-016-3 Kniha: Záhada čarovného vajíčka, Šurinová, Marta, TRIO PUBLISHING, s.r.o., Knihy - Beletrie pro děti a mládež - Romány, povídky, příběhy

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.