Marek Hrubec: Etika sociálních konfliktů
Marek Hrubec: Etika sociálních konfliktů

Marek Hrubec: Etika sociálních konfliktů

od 143 Kč
Etika sociálních konfliktů – Axel Honneth a kritická teorie uznání - Marek Hrubec. Jaké příčiny a důvody vedou k sociálním konfliktům? Jaké zneuznání považují lidé za natolik nepřijatelné, aby se do řešení sociálních konfliktů aktivně zapojili? Jaká morální očekávání o sociální spravedlnosti musejí být zklamána, aby se lidé cítili zneuznaní? Jak tyto nespravedlnosti a patologie odstranit? Kniha předkládá filosoficky a sociálněvědně zaměřené…
Dobre-knihy.cz
Za dopravu 57 Kč Skladem
143 Kč Do eshopu

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Marek Hrubec: Etika sociálních konfliktů
Minimální cena: 143 Kč
Maximální cena: 180 Kč
Ušetříte až: 37 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Etika sociálních konfliktů – Axel Honneth a kritická teorie uznání - Marek Hrubec. Jaké příčiny a důvody vedou k sociálním konfliktům? Jaké zneuznání považují lidé za natolik nepřijatelné, aby se do řešení sociálních konfliktů aktivně zapojili? Jaká morální očekávání o sociální spravedlnosti musejí být zklamána, aby se lidé cítili zneuznaní? Jak tyto nespravedlnosti a patologie odstranit? Kniha předkládá filosoficky a sociálněvědně zaměřené analýzy současných sociálních konfliktů, rozvíjí přístupy kritických teoretiků společnosti k řešení problematiky sociálně-ekonomických, politických a kulturních nespravedlností a formuluje alternativy ke stávajícímu společenskému uspořádání. Své otázky a odpovědi autoři formulují v přímé návaznosti na předního představitele současné kritické teorie společnosti Axela Honnetha. Etika sociálních konfliktů – Axel Honneth a kritická teorie uznání - Marek Hrubec od nakladatelství Filosofia v kategorii za skvělé ceny na e-shopu Knihydobrovsky.cz , Druh sortimentu : Kniha, Etika sociálních konfliktů, Jazyk : Čeština, Počet stran : neuvedeno

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.