Management Press Co je to management - Joan Magretta, Nan Stone
Management Press Co je to management - Joan Magretta, Nan Stone

Management Press Co je to management - Joan Magretta, Nan Stone

Kniha někdejších editorek časopisu Harvard Business Revue Joan Magretta a Nan Stone Co je to management s podtitulem Jaká je jeho úloha a proč je věcí každého z nás není jen další z „knih o managementu“. Její přístup k této největší a nejvýznamnější společenské inovaci moderní doby – k oboru managementu – je neobvyklý: neobvyklý svou přímočarou jednoduchostí, která téma ovšem nijak nezjednodušuje, ale naopak dává vyniknout celistvosti jeho…
Produkt již neprodává žádný obchod na Srovnáme.cz, ale máme pro vás podobné.

Specifikace

Klíčové vlastnosti

Název produktu: Management Press Co je to management - Joan Magretta, Nan Stone
Průměrné hodnocení uživatelů: 0,00 bodů z 5
Hodnocení:
0

Popis produktu

Kniha někdejších editorek časopisu Harvard Business Revue Joan Magretta a Nan Stone Co je to management s podtitulem Jaká je jeho úloha a proč je věcí každého z nás není jen další z „knih o managementu“. Její přístup k této největší a nejvýznamnější společenské inovaci moderní doby – k oboru managementu – je neobvyklý: neobvyklý svou přímočarou jednoduchostí, která téma ovšem nijak nezjednodušuje, ale naopak dává vyniknout celistvosti jeho pojetí, originalitou, s níž proniká k jádru věci, logičností, s níž do sebe jednotlivé části tématu zapadají, čili myšlenkovou jasností a elegancí, a navíc i bohatým a kultivovaným jazykem. Autorky v ní – s hlubokou znalostí toho nejlepšího ze světového manažerského myšlení a s využitím bohatství mnoha praktických příkladů a případových studií – vdechují život klíčovým pojmům, koncepcím a principům managementu, zkoumají, proč a jak se lidé sdružují a organizují ke spolupráci, co je to vlastně  management a jaké jsou jeho úkoly a přínosy, ukazují, jak  koncepční záměry promítnout do účinného praktického jednání, tj. jak dosahovat efektivní výkonnosti organizací všech typů, a to stejně jako organizací podnikových, tak i neziskových organizací a organizací sektoru veřejné správy. Kniha poskytuje shrnutí důležitých pojmů, jako jsou například vytváření hodnoty, podnikatelské modely, konkurenční strategie, pravidlo 80/20, kritéria výkonnosti či rozhodovací analýza, ale především ukazuje jejich praktický význam a praktické uplatnění. Právě v tomto důrazu na realizační stránku managementu tkví velký přínos knihy, když mj. dokládá, že stejné principy managementu a stejná logika výkonnosti platí i pro nevýdělečné organizace, které zdánlivě nejsou podrobovány tlaku tržní konkurence a požadavku vytváření hodnoty pro oprávněně zainteresované skupiny – které, z důvodů „subjektivních“ i „objektivních“, mnohdy nedostatečně nebo nejasně vymezuji své poslání, výkonnostní cíle i kritéria měření výkonnosti. Michael E. Porter, průkopník aplikace strategického myšlení ve světě podnikání, o knize prohlásil, že manažerům v podnicích, v neziskových organizacích i v organizacích veřejného sektoru pomůže lépe vykonávat svou práci. Ano, bude báječným objevem a inteligentním rádcem pro zkušené manažery organizací, ale samozřejmě i pro začínající nováčky v oboru managementu, pro studenty manažerských programů všech úrovní a stupňů, avšak i pro ty z nás, jimž jde „pouze“ o to, aby „naše děti žily v lepších místních společenstvích a v lepším světě“. Kniha tak představuje management jako „univerzální obor“ a významným způsobem přispívá ke zvýšení celkové „manažerské gramotnosti“, která lidem umožňuje vést produktivnější život, a? již na dráhu profesionálního manažera aspirují nebo ne. Čtenáři, pro něž je tradiční jazyk managementu spíše překážkou než nástrojem porozumění, si mohou být jisti, že v knize najdou srozumitelného průvodce vším podstatným, „co chtěli o managementu vědět, ale báli se na to se zeptat“.JO

Recenze

Celkové hodnocení

0
0%
5
0x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x

Váš názor nás zajímá!

Hodnocení je od spotřebitelů, kteří produkt zakoupili.