Celkové hodnocení

53% 452x

2.9 Komfort nakupování

2.1 Zákaznický servis

2.5 Včasné dodání

452 uživatelských recenzí

Kontakty

Web: www.mall.cz

Platební metody

Platební karty: MasterCard, VISA

Bankovni převod: Ano

Ebanka: Ano

Úvěry: Ne

Splátky: Ano

Hotovost: Ano

Ostatní: PaySec

Doprava

Doprava zdarma při objednávce nad 1 000 Kč

Pobočky

  • : Praha 7, Dělnická 12, 17000
  • : Brno, Bašty 416/8, 60200
  • : Praha-Horní Počernice, Do Čertous 2658/1, 19300

Uživatelské recenze Mall.cz

Pistoleros

31.05.2018
  • Raději se tomuto obchodu vyhněte a to bude to nejlepší PRO
  • Katastrofální dodržování termínu dodání. Zřejmě mají problémy s dopravci, nebo ser... na zákazníka.
Celkové hodnocení
40%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
40%
Včasné doručení
20%

Když to bylo ještě tzv. Bílé zboží.cz tak to bylo fajn. Teď je to o nervy.

  • Raději se tomuto obchodu vyhněte a to bude to nejlepší PRO
  • Katastrofální dodržování termínu dodání. Zřejmě mají problémy s dopravci, nebo ser... na zákazníka.

Alena R.

17.05.2018
  • Přehledný a uživatelsky vstřícný web.
  • Katastrofální doprava - ani po obdržených sms a následných telefonátech nedorazili, ze strany dopravce absolutní nezájem, střídání lidí na jejich zákaznické podpoře, takže večerní dohoda už ráno neplatí; ze strany Mallu nabídka kompenzace v podobě slevy na další nákup v hodnotě 200Kč (vzniklé náklady: přinejmenším ty dva dny dovolené - a to tu ještě nebyli a možná tedy není všem dnům konec; komplikace v zaměstnání a s odjezdem na zaplacený zájezd...); pracovník zákaznické podpory Mall.cz korektní, ale překvapen mým očekáváním, že by situaci měl řešit s dopravcem on, protože je to jejich smluvní partner; dopravce mi jako řešení situace doporučil odstoupit od smlouvy s prodejcem.
Celkové hodnocení
40%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
40%
Včasné doručení
20%

Poukázku pravděpodobně nevyužiji.

  • Přehledný a uživatelsky vstřícný web.
  • Katastrofální doprava - ani po obdržených sms a následných telefonátech nedorazili, ze strany dopravce absolutní nezájem, střídání lidí na jejich zákaznické podpoře, takže večerní dohoda už ráno neplatí; ze strany Mallu nabídka kompenzace v podobě slevy na další nákup v hodnotě 200Kč (vzniklé náklady: přinejmenším ty dva dny dovolené - a to tu ještě nebyli a možná tedy není všem dnům konec; komplikace v zaměstnání a s odjezdem na zaplacený zájezd...); pracovník zákaznické podpory Mall.cz korektní, ale překvapen mým očekáváním, že by situaci měl řešit s dopravcem on, protože je to jejich smluvní partner; dopravce mi jako řešení situace doporučil odstoupit od smlouvy s prodejcem.

Michal S.

16.05.2018
  • Žádné, Mall.cz nikdy více.
  • Po 5 emailu a po několikáte změně dodání zboží v hodnotě cca 7000 kč. Jsem na konec stornoval objednávku výmluvy že se čeká na naskladnění koho to zajíma !!!! Emaily mám uložené kdyby někdo nevěřil..
Celkové hodnocení
33.4%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
60%
Včasné doručení
20%

VYHNĚTE SE NÁKUPU NA MALL.CZ UŠETŘÍTE ČAS,NERVY A PENÍZE !!!!!!!!!!!

  • Žádné, Mall.cz nikdy více.
  • Po 5 emailu a po několikáte změně dodání zboží v hodnotě cca 7000 kč. Jsem na konec stornoval objednávku výmluvy že se čeká na naskladnění koho to zajíma !!!! Emaily mám uložené kdyby někdo nevěřil..

Novotná

09.05.2018
  • Objednala jsem mixer s akční slevou 10% - výborné
  • Oznámení o pravděpodobném vyzvednutí mi přišlo celkem pětkrát, vždy změna termínu. Ještě jej nemám.
Celkové hodnocení
33.4%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Nej horší zkušenost e shopem

  • Objednala jsem mixer s akční slevou 10% - výborné
  • Oznámení o pravděpodobném vyzvednutí mi přišlo celkem pětkrát, vždy změna termínu. Ještě jej nemám.

Neznámý

04.05.2018
  • absolutně flegmatické nekompetentní zák. centrum zásilka SE ztratila? Zásika neexistuje? Potom se mě zase dopravce DPD snažil objednávku doručit- Zásilka existuje stala se chyba ani Mall ani DPD nic nezajímá jestli to nechcete je nám jedno Možná šlo i o Podvod objednávku jsem nepřijal neplatil jsem předem. Mall+DPD je hnusná kombinace
Celkové hodnocení
20%
Komfort nakupování
20%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
20%

Absolutně nepřijatelní Beze studu Vůbec nevědí co dělají Podvodné praktiky

  • absolutně flegmatické nekompetentní zák. centrum zásilka SE ztratila? Zásika neexistuje? Potom se mě zase dopravce DPD snažil objednávku doručit- Zásilka existuje stala se chyba ani Mall ani DPD nic nezajímá jestli to nechcete je nám jedno Možná šlo i o Podvod objednávku jsem nepřijal neplatil jsem předem. Mall+DPD je hnusná kombinace

Dana

13.03.2018
  • nic
  • prodloužená záruka- super vtip. 1 měsíc po záruce se rozbil šicí stroj, dostala jsem ho jako dárek a bylo mi řečeno, že na něho mám na další 3 roky připlacenou prodlouženou záruku - 500 ,-Kč. Tak jsem šicí stroj zabalila a vydala se na pobočku - prodloužená záruka mall vůbec nezajímá, je to záležitost pojišťovny, vyřizujte s ní, hned první bod u zboží do 10 000,- je spoluúčast 500,- - první zmínka až nyní!!!! MOŽNÁ PROPLATÍ OPRAVU, POKUD BUDE MOŽNÁ, MÍNUS 500,- SPOLUÚČAST + 2 X 200,- ZA BALÍK DO PRAHY....
Celkové hodnocení
40%
Komfort nakupování
40%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
60%

VYHOZENÉ PENÍZE, ZTRÁTA ČASU, ZKAŽENÁ NÁLADA ... S MALL KONČÍM!!!! KDYŽ NĚCO NABÍZÍM, TAK SI ZA TO SNAD RUČÍM!!!

  • nic
  • prodloužená záruka- super vtip. 1 měsíc po záruce se rozbil šicí stroj, dostala jsem ho jako dárek a bylo mi řečeno, že na něho mám na další 3 roky připlacenou prodlouženou záruku - 500 ,-Kč. Tak jsem šicí stroj zabalila a vydala se na pobočku - prodloužená záruka mall vůbec nezajímá, je to záležitost pojišťovny, vyřizujte s ní, hned první bod u zboží do 10 000,- je spoluúčast 500,- - první zmínka až nyní!!!! MOŽNÁ PROPLATÍ OPRAVU, POKUD BUDE MOŽNÁ, MÍNUS 500,- SPOLUÚČAST + 2 X 200,- ZA BALÍK DO PRAHY....

Bohdana

12.03.2018
  • Rychlé dodání zboží
  • Po necelých 2 měsících a jediné vycházce vnučky s kočárkem pro panenky začaly již na procházce vypadávat kolečka. Ihned reklamováno. A odpověď? Kočárek byl používán nevhodným způsobem!!!! Takže, podle firmy MALL je kočárek pro panenky pouze na to, aby stál doma v koutě, není určen pro hraní dětí a už vůbec ne na procházku s panenkou. Nehorázné, při ceně kočárku. Po necelých 2 měsících můžu vánoční dárek vyhodit.
Celkové hodnocení
60%
Komfort nakupování
80%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
80%

Po zkušenosti s touto firmou již nikdy více! Zákazníků si neváží a jejich technici? Škoda mluvit. Zboží od nich pouze vystavit, ale, neužívat! Na Vánoce jsem koupila 2 věci, ani jedna nevydržela víc, jak měsíc. Opravdu neskutečné. Raději si připlatím a nakoupím u firmy, která si zákazníků váží.

  • Rychlé dodání zboží
  • Po necelých 2 měsících a jediné vycházce vnučky s kočárkem pro panenky začaly již na procházce vypadávat kolečka. Ihned reklamováno. A odpověď? Kočárek byl používán nevhodným způsobem!!!! Takže, podle firmy MALL je kočárek pro panenky pouze na to, aby stál doma v koutě, není určen pro hraní dětí a už vůbec ne na procházku s panenkou. Nehorázné, při ceně kočárku. Po necelých 2 měsících můžu vánoční dárek vyhodit.

MV

12.03.2018
  • Před cca. 2 měsíci jsme koupili sušičku Beko. Po cca. 14 dnech přestala fungovat. Technik ze servisu Beko, který je poměrně nedostižitelný, nám nakonec sdělil, že opravit by zboží šlo, ale oprava je většího rozsahu a tak bude lépe požadovat výměnu zboží , protože zboží lze považovat za neopravitelné. Vydal tedy doklad, že zboží je neopravitelné. Na Mall s tímto ale zjevně spokojeni nebyli a pořád tvrdili, že jim nějaké doklady schází a máme jim prý poslat servisní list a to poštou (jenomže technik jej pouze zaslal elektronicky, což museli na Mall vědět). Věc protahovali, dělali obstrukce, tvrdili, že novou sušičku nám už znovu do 3. patra nevynesou (poprvé jsme si to zaplatili) a původní sušičku musíme prý na svoje náklady snést dolů (přičemž podle právníka máme prý nárok na vynesení a úhradu výdajů spojených se snesením) a nechat na chodbě, protože oni nejsou ani schopni stanovit termín, kdy přijedou a nakonec nám sdělili, že toto zboží už nemají. Navíc zboží na případnou výměnu již neměli skladem. Tak jsme se s technikem Beko nakonec 12.2.2018 domluvili, že vadný díl objedná a provede opravu. Do měsíce se nikdo neozval. Protože Mall již zboží prokazatelně má skladem, chtěli jsme tedy opět výměnu, ovšem prý první servisní list platí jeden měsíc a tudíž už prý asi není platný. Navíc, u výměny kus za kus nemáme podle nich nárok na vynesení do pater a už vůbec ne zdarma, přestože právník tvrdí opak a rovněž si musíme snést sami spotřebič do přízemí, přestožejsme to při první dodávce měli zaplaceno. Při čtení recencí na nejrůznějších webech nás začíná jímat hrůza, od koho jsme si vlastně zboží zakoupili. Teď už asi nezbude než odstoupit od smlouvy a fin. částky z nich prostřednictvím ČOI, d-Testu a nějaké televize, popř. právníkem vymáhat.
Celkové hodnocení
33.4%
Komfort nakupování
40%
Zákaznícký servis
20%
Včasné doručení
40%

Nákup zde nedoporučuji!

  • Před cca. 2 měsíci jsme koupili sušičku Beko. Po cca. 14 dnech přestala fungovat. Technik ze servisu Beko, který je poměrně nedostižitelný, nám nakonec sdělil, že opravit by zboží šlo, ale oprava je většího rozsahu a tak bude lépe požadovat výměnu zboží , protože zboží lze považovat za neopravitelné. Vydal tedy doklad, že zboží je neopravitelné. Na Mall s tímto ale zjevně spokojeni nebyli a pořád tvrdili, že jim nějaké doklady schází a máme jim prý poslat servisní list a to poštou (jenomže technik jej pouze zaslal elektronicky, což museli na Mall vědět). Věc protahovali, dělali obstrukce, tvrdili, že novou sušičku nám už znovu do 3. patra nevynesou (poprvé jsme si to zaplatili) a původní sušičku musíme prý na svoje náklady snést dolů (přičemž podle právníka máme prý nárok na vynesení a úhradu výdajů spojených se snesením) a nechat na chodbě, protože oni nejsou ani schopni stanovit termín, kdy přijedou a nakonec nám sdělili, že toto zboží už nemají. Navíc zboží na případnou výměnu již neměli skladem. Tak jsme se s technikem Beko nakonec 12.2.2018 domluvili, že vadný díl objedná a provede opravu. Do měsíce se nikdo neozval. Protože Mall již zboží prokazatelně má skladem, chtěli jsme tedy opět výměnu, ovšem prý první servisní list platí jeden měsíc a tudíž už prý asi není platný. Navíc, u výměny kus za kus nemáme podle nich nárok na vynesení do pater a už vůbec ne zdarma, přestože právník tvrdí opak a rovněž si musíme snést sami spotřebič do přízemí, přestožejsme to při první dodávce měli zaplaceno. Při čtení recencí na nejrůznějších webech nás začíná jímat hrůza, od koho jsme si vlastně zboží zakoupili. Teď už asi nezbude než odstoupit od smlouvy a fin. částky z nich prostřednictvím ČOI, d-Testu a nějaké televize, popř. právníkem vymáhat.

Marie

07.03.2018
  • rychlé dodání
  • -nedorazilo všechno objednané zboží a reklamace se už vyřizuje třetí týden, nejsou schopni vrátit peníze, nutí objednat jiné zboží a zas platit poštovné
Celkové hodnocení
66.6%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
40%
Včasné doručení
100%

Nespokojenost, už víc objednávat nebudu

  • rychlé dodání
  • -nedorazilo všechno objednané zboží a reklamace se už vyřizuje třetí týden, nejsou schopni vrátit peníze, nutí objednat jiné zboží a zas platit poštovné

majka

02.03.2018
  • neprisla objednana zasilka
Celkové hodnocení
46.6%
Komfort nakupování
60%
Zákaznícký servis
40%
Včasné doručení
40%

dlouhe trvani nez se něco vyridi pokud vůbec nedoporucuji

  • neprisla objednana zasilka
Ohodnoťte *
Komfort nakupování
Zákaznický servis
Včasné doručení
* Váš e-mail je potřeba pro ověření recenze