Srovnání cen » Knihy, filmy, hudba » Knihy » Učebnice/Odborná literatura » Srovnání cen Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil: Jak na reklamu

Učebnice/Odborná literatura

Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil: Jak na reklamu

Hodnocení: 1x
  • 4

Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Kolektiv Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se ...a dál?

Radost vám udělá:
  • 5
skladem

Jaké má kniha
Jak na reklamu
hodnocení na ČBDB?

Filtrovat: i

Za tyto obchody dáme ruku do ohně

Více možností? Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil: Jak na reklamu koupíte i tady

Specifikace Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil: Jak na reklamu

Kategorie Učebnice/Odborná literatura
Nejnižší cena 139 Kč

Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její ... a dál?

Produkt Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil: Jak na reklamu

Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil: Jak na reklamu - parametry

Název produktu: Lucie Sára Závodná, Jan Pospíšil: Jak na reklamu
Výrobce: NEUVEDEN
Minimální cena: 139 Kč
Maximální cena: 220 Kč
Ušetríte až: 81 Kč
Průměrné hodnocení uživatelů: 4 bodů z 5
Počet hodnocení: 1 x
Hodnocení:
  • 4
Podrobný popis:

Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy - Kolektiv Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody. z kategorie Knihy | Odborná literatura | Management, Marketing | Marketing od Computer Media naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz! Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Autor: Jan Pospíšil; Lucie Sára ZávodnáRok vydání­: 2012Vazba: Brožovaná bez přebalu leskláISBN: 978-80-7402-115-2Počet stran: 144Rozměry: 235,0 x 175,0 x 15,0


Nejoblíbenější knihy:

Obsah stránek www.srovname.cz je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření nebo další zpřístupňování tohoto obsahu či jeho částí veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu autorů těchto stránek v rozporu s právním řádem České republiky.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací zde.